ایستگاه

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۰:۴۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۲۸۳۳
ایستگاه

آماده یک سال نفس‌گیر  در کن باشید

امسال فیلم‌هایی از سینماگران بزرگ، بار دیگر در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن حضور خواهند داشت.

به گزارش ورایتی، خاویر دولان، پدرو آلمادوار، ترنس مالیک، بونگ جون-هو و کن لوچ از جمله فیلمسازانی هستند که امسال با جدیدترین فیلم‌هایشان به جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ می‌روند. به نظر می‌رسد با حضور این نام‌ها جشنواره کن ۲۰۱۹ باید یکی از قوی‌ترین سال‌های خودش را تجربه کند.

دولان با فیلم «ماتیاس و ماکسیم» که خودش هم در آن بازی کرده، آلمادوار با فیلم «رنج و شکوه» و کن لوچ برنده دو نخل طلای کن با فیلم «ببخش دلتنگت شدیم» به جیم جارموش پیوستند که پیش تر اعلام شده بود فیلمش «مرده‌ها نمی‌میرند» به عنوان فیلم افتتاحیه در جشنواره حضور دارد.

در حالی که هنوز اسامی حاضران در بخش رقابتی به صورت رسمی اعلام نشده حضور این بزرگان از سوی منابع داخلی به بیرون درز کرده است.

ترنس مالیک نیز با فیلم درامی از جنگ جهانی دوم با عنوان «زندگی پنهان» در کن حاضر خواهد بود. بونگ نیز با فیلم «پارازیت»، مارکو بلوچیو با فیلم مافیایی «خائن»، ژان-پی‌یر و لوک داردن با فیلم «احمد» دیگر بزرگان حاضر در این دوره هستند. این فیلم نگاهی به بنیادگرایی مذهبی در اروپا دارد. کلیبر مندونچی فیلو کارگردان برزیلی نیز با فیلمی با عنوان «قوش شب» دیگر کارگردان نامدار حاضر در این دوره خواهد بود. قرار است به صورت رسمی اسامی حاضران در بخش رقابتی امروز پنج‌شنبه ۱۸ آوریل در نشستی مطبوعاتی از سوی تیری فرمو اعلام شود.

بازیگران «داستان وست ساید» از برادوی انتخاب شدند

استیون اسپیلبرگ برای فیلم بعدی‌اش که بازسازی «داستان وست‌ساید» است شماری از بازیگران برادوی و تلویزیون را انتخاب کرد. به گزارش خبرگزاری ورایتی، بازیگران برادوی در بازآفرینی فیلم موزیکال «داستان وست ساید» اسپیلبرگ جلوی دوربین می‌روند. قرار است مایکل فیست در نقش «راف» که سردسته گروه جت‌ها بود بازی کند. وی در تولیدات برادوی چون «ایوان هانسن عزیز» بازی کرده است.

خواننده و رقصنده پورتوریکویی آنا ایزابل نیز در نقش روزالیا بازی می‌کند. مدی زیگلر که در «مادرها برقصید» روی صحنه رفته بود نیز در نقش یکی از گروه جت‌ها جلوی دوربین می‌رود. آن سل الگورت و ریتا مورنو پیش‌تر به عنوان بازیگر دو نقش اصلی انتخاب و معرفی شده بودند. مورنو در نقش والنتینا مالک مغازه‌ای که تونی در آن کار می‌کند، بازی خواهد کرد و الگورت در نقش تونی ظاهر می‌شود. این نقش در نسخه کلاسیک توسط ریچارد بیمر بازی شده بود.

سیندی تالون مسوول انتخاب بازیگران با تماشای ۳۰ هزار اجرا در فراخوانی که در نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، میامی و سن خوان داده بودند، این بازیگران را انتخاب کرد. قرار است بیش از ۵۰ نفر در این فیلم بازی کنند. تونی کوشنر که در فیلم‌های «مونیخ» و «لینکلن» با اسپیلبرگ همکاری کرده بود، فیلمنامه «داستان وست ساید» را نوشته است.

 

ارسال نظر