«با من بخوان» علیرضا قربانی کنسرت شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۰:۴۲:۵۵
کد خبر: ۱۴۲۸۳۰
«با من بخوان» علیرضا قربانی کنسرت  شد

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی روزهای میانی اردیبهشت ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را با عنوان «با من بخوان» به کارگردانی رضا موسوی برگزار می‌کند. علیرضا قربانی بعد از مدت‌ها تازه‌ترین کنسرت خود را روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می‌کند. این کنسرت متفاوت که تا لحظه انتشار این خبر جزییات چندانی از آن منتشر شده با عنوان «با من بخوان» پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

«با من بخوان» طبق آنچه در ماه‌های گذشته از آثار علیرضا قربانی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده عنوان جدیدترین پروژه علیرضا قربانی است که چندی پیش قطعه «نیست شو» به آهنگسازی حسام ناصری در قالب آن منتشر شد. این اثر در حقیقت تنظیم جدیدی از قطعه «جام صبوحی» است که پیش از این در آلبوم «فروغ» به آهنگسازی سامان صمیمی به گوش مخاطبان رسیده بود. این اثر گفتمان تازه‌ای از علیرضا قربانی در فضای موسیقی الکترونیک بود که با استقبال مخاطبان نیز روبه رو شد.

در توضیحات پروژه با من بخوان علیرضا قربانی که چندی پیش گفت‌وگویی به همین بهانه از او در رسانه‌ها منتشر شده بود، آمده است: «پروژه جدید علیرضا قربانی «با من بخوان» نام دارد که همه قطعات آن تنظیم الکترونیک دارند و در حقیقت تلفیقی از ساز و آواز ایرانی با این ژانر موسیقی است. این خواننده سرشناس موسیقی ایرانی در حالی سراغ چنین آثاری رفته است که پیش از این هم او در آلبوم‌های «حریق خزان»، «دخت پری‌وار» و «فروغ» و قطعه «چهارراه استانبول» سراغ این ترکیب رفته بود و برایش بازخوردهای خوبی هم داشت.»

 

ارسال نظر