ایستگاه

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۱:۳۶:۴۹
کد خبر: ۱۴۲۷۴۶
ایستگاه

 «جکی چان» تکذیب کرد

جکی چان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای بازی در «ساعت شلوغی۴» قراردادی امضا نکرده است. به گزارش آسوشیتدپرس، جکی چان بازیگر مشهور دنیای اکشن قرار نیست با فیلم «ساعت شلوغی» و «کاراته کید ۲» برگردد. پس از اینکه کریس تاکر هم‌بازی جکی چان در فیلم «ساعت شلوغی» در اینستاگرام پستی برای ۶۵ سالگی جکی چان منتشر و تولدش را تبریک گفت، عکسی از خودشان دو تا منتشر کرد که با انگشتانشان عدد ۴ را نشان می‌دادند. این عکس به معنی اعلام حضور این دو در قسمت چهارم «ساعت شلوغی» تعبیر شد.

در عین حال گفته شده بود که چان قرار است در قسمت دوم «کاراته کید» محصول ۲۰۱۰ در نقش آقای هان ظاهر شود. اما کمپانی مدیریت کارهای جکی چان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اینها فقط شایعه است. چان و تاکر در نقش یک بازرس تحقیق به نام لی و یک کارآگاه به نام جیمز کاتر نخستین‌بار سال ۱۹۹۸ در «ساعت شلوغی» بازی کردند و بعد در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۷ قسمت‌های دوم و سوم این فیلم ساخته شد.  جکی چان سال ۲۰۱۷ در مصاحبه‌ای گفته بود سال بعد «ساعت شلوغی ۴» ساخته می‌شود و فیلمنامه آن نوشته شده است و قرار است با کارگردان ملاقات کنند.

معرفی برندگان جایزه «پولیتزر» در بخش ادبیات

برندگان جایزه «پولیتزر» در بخش‌های مختلف از جمله ادبیات داستانی، غیرداستانی، شعر، نمایشنامه و زندگی‌نامه معرفی شدند. به گزارش نیویورک‌تایمز، فهرست برندگان جوایز پولیتزر در شاخه‌های مختلف در حالی در دانشگاه کلمبیا اعلام شد که در بخش ادبیات داستانی در نهایت رمان «سایه‌بان» نوشته «ریچارد پاورز» در رقابت با «مومنان واقعی» نوشته «ربکا ماکای» و «آن‌جا آن‌جا» از «تامی اورنج» برنده جایزه نام گرفت.

در رمان «سایه‌بان» تمامی شخصیت‌های اصلی درختان هستند و تمامی ارتباطات در طبیعت روی می‌دهد. «ریچارد پاورز» ۶۱ ساله کسب جایزه پولیتزر را شگفت‌آور خواند و گفت این جایزه ثابت کرد که خوانندگان چقدر تشنه داستان‌هایی هستند که شخصیت‌های غیرانسانی را در کانون توجه قرار می‌دهد. اما در بخش شعر این جوایز نیز مجموعه شعر «بودن با» نوشته «فارست گاندر» برنده جایزه شد، در حالی که مجموعه شعرهای «فیلد» سروده «جوس چارلز» و «شبیه» اثر «اِی.‌ای استالینگز» نیز نامزد کسب جایزه بودند. در سایر بخش‌های مرتبط با ادبیات جوایز پولیتزر ۲۰۱۹، «دید منصفانه» نوشته «جکی سیبلی دروری» برنده جایزه بهترین نمایشنامه نام گرفت و «دیوید دابلیو بلایت» برای نوشتن کتاب «فردریک داگلاس: پیامبر آزادی» برنده جایزه بهترین کتاب تاریخی شد. جایزه بخش زندگی‌نامه نیز به «سیاه جدید: زندگی آلن لاک» نوشته «جفری سی. استوارت» رسید. «پولیتزر» مجموعه جوایزی در حوزه‌های روزنامه‌نگاری، ادبیات و موسیقی است که از معتبرترین جوایز دنیا به حساب می‌آید. این جایزه از سال ۱۹۱۷ به صورت سالانه با نظارت دانشگاه کلمبیا به روزنامه‌نگاران و نویسندگان، شاعران و موسیقی‌دانان اعطا می‌شود. جایزه «پولیتزر» به نام بنیانگذار آن «جوزف پولیتزر»، روزنامه‌نگار مجاری‌تبار امریکایی قرن نوزدهمی نام‌گذاری شده است.

 

 

ارسال نظر