ایستگاه

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۹۵۲
ایستگاه

 اثر جدید «هارلن کوبن» در لیست پرفروش‌ها

رمان جدید «هارلن کوبن» با نام «فرار کن» در هفته دوم فروش در لیست کتاب‌های پرفروش داستانی آمازون و نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

«فرار کن» همچون دیگر آثار این نویسنده، مهیج و معمایی است و داستان دختری را که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر دچار سردرگمی و آشفتگی می‌شود و تصمیم می‌گیرد خانواده‌اش را ترک کند و مشکلات پیچیده‌ای را که والدین او برای محافظت و پیدا کردنش با آنها مواجه می‌شوند روایت می‌کند.

«فرار کن» در هفته دوم فروش خود در رتبه سوم نشریه نیویورک‌تایمز و رتبه هفتم آمازون قرار دارد. «هارلن کوبن» از جمله نویسندگانی است که جایزه‌های متعددی از جمله جایزه پرسودترین کتاب جنایی جهان را در کارنامه خود دارد. برخی از آثار او همچون «یک بار فریبم بدهی» ‌و «مخمصه» به زبان فارسی ترجمه شده‌اند. از دیگر آثار پرفروش این هفته نشریه نیویورک‌تایمز به «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اونز» و «امپراتوری سلتی» نوشته «کلیو کاسلر» می‌توان اشاره کرد.

خط‌ونشان سیاسی جیم کری برای نامزدهای انتخابات امریکا

جیم کری که اخیراً به دلیل یکی از نقاشی‌هایش، وارد یک درگیری لفظی توئیتری با نوه بنیتو موسولینی شده بود، گفته است در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا جدی‌تر وارد میدان می‌شود. به گزارش ورایتی، جیم کری با بسیاری از کارتون‌هایش سیاست‌های معاصر را مورد انتقاد قرار داده است، مخصوصاً سیاست‌هایی که توسط دونالد ترامپ اتخاذ می‌شود؛ اما او می‌گوید در حال حاضر بیش از حد زود است که بخواهد در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ نظر بدهد. او گفت: ماه پیش از انتخابات کارم را شروع می‌کنم؛ وقتی که بیشتر نامزدها کنار رفته باشند و باقی مانده‌ها شعارهای‌شان را شکل داده باشند و بدانند درباره چه چیزی صحبت می‌کنند. جیم کری در مراسم «سینماکان» همچنین درباره مجادلاتش با الساندرا موسولینی که یکی از اعضای پارلمان اروپاست به ورایتی گفت: کمی آزاردهنده است که او در دولت کار می‌کند، نه به خاطر اینکه او در دولت است، بلکه به خاطر اینکه مشخصاً از بدطینتی و شرارت حمایت می‌کند. فعالیت‌های این بازیگر و هنرمند سیاسی اخیراً بحث‌برانگیز شده است؛ به‌خصوص زمانی که تصویری از نقاشی جدید خود را در توئیتر به اشتراک گذاشت و بنیتو موسولینی و معشوقه‌اش کلارتا پتاچی را در حالی نشان می‌داد که از پا آویزان شده‌اند. او زیر نقاشی نوشته بود: اگر می‌خواهید بدانید نتیجه فاشیسم چه چیزی می‌شود، فقط از بنیتو موسولینی و معشوقه‌اش کلارتا بپرسید. الساندرا نوه بنیتو موسولینی بعد از انتشار این نقاشی در توئیتر خود و خطاب به کری نوشته بود: تو یک آشغال هستی.

کری گفت: او هر وقت بخواهد می‌تواند کارتون را برعکس کند. آن وقت این‌طور به نظر می‌رسد که پدربزرگش دارد از ذوق و شوق بالا و پایین می‌پرد. راه‌حلش همین است. فقط باید آن اخم را هم برعکس کند. این بازیگر همچنین گفت اخبار تلویزیون کابلی «یک بازی است برای مجذوب نگه داشتن مخاطب» که واقعاً برای همه بسیار بد است.

 

ارسال نظر