خردسالان صاحب تماشاخانه اختصاصی شدند

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۱۲۷
خردسالان صاحب تماشاخانه اختصاصی شدند

حامد زحمتکش از بازگشایی تماشاخانه تخصصی خردسالان با نام «کندو» خبر داد و عنوان کرد نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» به‌عنوان اولین اجرای رسمی این تماشاخانه در این مکان به صحنه رفته است.

حامد زحمتکش نویسنده و کارگردان تئاتر  درباره این موضوع گفت:‌ به تازگی از اداره کل هنرهای نمایشی مجوز راه‌اندازی یک تماشاخانه خصوصی ویژه خردسالان را دریافت کرده‌ام. این تماشاخانه، «کندو» نام دارد و در مجتمع تخصصی مادر و کودک جَم در خیابان نیاوران واقع شده است.

وی ادامه داد: در حال مطالعه و برنامه‌ریزی هستیم تا در این تماشاخانه نمایش‌هایی برای خردسالان ۱۴ ماه تا سه ساله تولید کنیم چون این گونه نمایشی در ایران اصلاً وجود ندارد و ما قرار است به شکل متفاوتی دست به تولید آثار برای این رده سنی بزنیم. در این راه هادی حسنعلی به‌عنوان مشاور و پانیذ خسروی به‌عنوان روانشناس در این مجموعه در کنار من به عنوان مدیر مجموعه حضور دارند.

زحمتکش درباره افتتاح این مجموعه توضیح داد: اولین اجرای رسمی این تماشاخانه نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» است که از ۹ اسفند ماه اجرای عمومی خود را آغاز کرده و قرار است در سال 98 هم به اجراهای خود ادامه دهد. این نمایش یک بازتولید محسوب می‌شود و کاری از گروه تئاتر «کندو» است که از وقتی من سرپرستی این مجموعه را پذیرفتم راه‌اندازی شده است.

 

 

ارسال نظر