ایستگاه

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۴۰۷۸۸
ایستگاه

تصویر تازه ایتن هاوک رونمایی می‌شود

جشنواره فیلم «متد فِست» با نمایش فیلم جدید ایتن هاوک با عنوان «استکهلم» شروع به کار می‌کند. به گزارش هالیوود ریپورتر، متد فست که از ۲۲ تا ۲۸ مارس (۲ تا ۸ فروردین ۱۳۹۸) برگزار می‌شود با نمایش تریلر جدیدی با بازی‌ای تن هاوک با عنوان «استکهلم» کار خود را شروع می‌کند.

«استکهلم» تریلری روانشناختی با بازی‌ای تن هاوک و نومی راپاس به کارگردانی رابرت بودرو است. در این فیلم که با الهام از یک بحران گروگان‌گیری واقعی که سال ۱۹۷۳ در سوئد رخ داد ساخته شده، ایتن هاوک در نقش یک دزد بانک ظاهر شده است که زنی را به گروگان گرفته، اما گروگان در نهایت از گروگان‌گیر حمایت می‌کند. «استکهلم» نخستین اکران جهانی‌اش را در جشنواره ترایبکا تجربه کرد. فستیوال متد فست که با تمرکز بر هنر بازیگری در فیلم برگزار می‌شود «پنجره‌هایی به دنیا» ساخته مایکل دی. اولموس را به عنوان فیلم پایانی خود برگزیده است. این فیلم درباره مردی مکزیکی است که پس از ۱۱ سپتامبر به نیویورک سفر می‌کند تا پدرش را که در مرکز تجارت جهانی کار می‌کرد، پیدا کند. دون فرانکن رییس جشنواره از این رویداد به عنوان فستیوالی مکتشف برای نمایش آثار فیلمسازان الهام بخش و اجراهای تأثیرگذار یاد کرده است. این فستیوال همچنین چهار فیلم اکران اول دارد که شامل «گانگستر آلبانیایی» درامی جنایی به کارگردانی متیو‌ای. براون، «اعترافی» ساخته برد تی. گاتفرید، «فرشتگان گمشده» فیلمی نوار به کارگردانی ویلیام وین و «اتاقی پر از هیچ» فیلمی فانتزی به کارگردانی دانکن کو است.

جانی دپ از همسر سابقش تقاضای غرامت کرد

جانی دپ با شکایت علیه همسر سابقش تقاضای غرامتی ۵۰ میلیون دلاری کرده است. به گزارش ورایتی، جانی دپ به تازگی شکایتی تسلیم دادگاه کرده و امبر هرد بازیگر و همسر سابقش را به دلیل مطلبی تبلیغی که در واشنگتن‌پست نوشته، به دادگاه فراخوانده است. همسر وی در ماه دسامبر یادداشت-تبلیغی (رپرتاژ آگهی) در واشنگتن‌پست منتشر کرد و در آن از تجربه خشونت خانگی بدون نام بردن از جانی دپ یاد کرد. دپ در شکایتی که تقاضای غرامت ۵۰ میلیون دلاری در آن طرح شده نوشته «هرد قربانی خشونت خانگی نیست، اوست که مرتکب جرم شده است.» در این شکایت هر نوع خشونتی از سوی دپ علیه همسر سابقش انکار شده و از این مطلب که در روزنامه منتشر شده به عنوان عملی برنامه‌ریزی شده و ساختگی برای تبلیغ و جلب‌توجه به فیلم «آکوامن» یاد شده است. وکیل دپ گفت در این یادداشت همسر سابق دپ سعی کرده بود القا کند که او قربانی خشونت خانگی است و این خشونت از سوی همسرش علیه وی اعمال شده است. از سوی دیگر هرد ادعا کرده که این شکایت یکی دیگر از سلسه رفتارهایی است که دپ برای ساکت کردن او به کار گرفته است. وی اعلام کرده همه این کارها نشان می‌دهد که او قادر به کنترل خشم خود نیست و نمی‌خواهد این حقیقت را بپذیرد که دست به سوء‌رفتار زده است. این شکایت جدیدترین ادعای حقوقی دپ است. او چندی پیش مدیران سابق خود را به دادگاه فراخواند و پیش تر از وکلای سابق خود شکایت کرده بود. البته او در هر دو مورد برنده شد.

 

ارسال نظر