ایستگاه

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۰:۳۴:۱۹
کد خبر: ۱۴۰۷۰۷
ایستگاه

 احتمال حضور تام کروز  در ادامه «لبه فردا»

انتظار می‌رود تام کروز و امیلی بلانت در ادامه فیلم اکشن علمی تخیلی «لبه فردا» دوباره با هم همراه شوند. به گزارش ددلاین، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد ادامه فیلم «لبه فردا» را که محصول ۲۰۱۴ این کمپانی بود، با استخدام یک نویسنده جدید می‌سازد. این فیلم اکشن علمی- تخیلی این‌بار با فیلمنامه‌ای از متیو رابینسون ساخته می‌شود.

البته برادران وارنر سال ۲۰۱۶ نیز اعلام کرده بود قصد ادامه دادن این فیلم را دارد و از همان زمان به چگونگی روند پیشرفت این ادامه فکر می‌کرد تا اینکه سرانجام سه سال پس از آن زمان، اکنون به‌طور رسمی اعلام کرده تولید این فیلم شروع شده است. نسخه اصلی فیلم که ساخته داگ لیمان بود ماجرای افسری را روایت می‌کند که در جنگ با بیگانگانی است که زمین را تهدید می‌کنند. وی در این فیلم پس از هربار کشته شدن در نبرد، دوباره زنده می‌شود و به روز پیش از مرگ خود باز می‌گردد و هر بار توانایی‌های وی بیشتر می‌شود. این فیلم به فروش ۳۷۰ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت.

نکته عجیب اینکه در نسخه ویدیویی فیلم عنوان آن به «زندگی کن بمیر تکرار کن» تغییر پیدا کرد. گفته شده این عنوان برای قسمت ادامه انتخاب شده‌ است.

هر چند هنوز از بازیگران نام برده نشده اما انتظار می‌رود تام کروز و امیلی بلانت دوباره با هم در این فیلم دیده شوند.

دل تورو فیلم اکشن می‌سازد

گی‌یرمو دل تورو کارگردان مشهور مکزیکی قرار است فیلم اکشن «زانباتو» ‌را برای پارامونت و کمپانی جی‌جی‌آبرامز بسازد. به گزارش ورایتی، پس از مدت‌ها گمانه‌زنی سرانجام آشکار شد فیلم اکشنی به نام «زانباتو» توسط گی‌یرمو دل‌تورو ساخته می‌شود.

«زانباتو» با تمرکز بر دختری جوان ساخته می‌شود که مهارت‌های مرگباری در مبارزه دارد. دل تورو خودش جمعه در توییتر پستی منتشر کرد که اعلام می‌کرد این پروژه در ۶ سال اخیر مطرح بوده بدون اینکه خبری از آن درز کند. وی افزود: هنوز هم داریم آن را بسط می‌دهیم. دل تورو همچنین اعلام کرد در مرحله پیش تولید «پینوکیو» برای نتفلیکس است. با این فیلم او نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند انیمیشن استاپ موشن موزیکال را تجربه می‌کند. این فیلم داستان کلاسیک کودکانه را درباره عروسکی که می‌خواهد یک پسر دوست‌داشتنی واقعی باشد روایت می‌کند.

نتفلیکس و دل‌تورو در اکتبر (آبان) اعلام کرده بودند که وی قصد نوشتن و تولید این فیلم را دارد که داستانش در ایتالیای دهه ۱۹۳۰ و وقتی فاشیسم در راس کار بود، می‌گذرد. دل تورو همچنین در حال تولید «شاخ‌ها» به کارگردانی اسکات کوپر برای فاکس سرچلایت و «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» برای سی‌بی‌اس فیلمز است.

او جایزه اسکار را سال پیش برای تولید و کارگردانی فیلم «شکل آب» دریافت کرد. جی‌جی آبرامز تهیه‌کننده «ماموریت: غیرممکن-فال‌اوت» بود و مرحله پس از تولید «جنگ ستارگان: اپیزود ۹» را که ۲۰ دسامبر روی پرده‌ها می‌رود برعهده داشت.

 

ارسال نظر