تیم ملی فوتبال ایران در بهترین شرایط فیزیکی و روانی

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۴۳:۲۵
کد خبر: ۱۳۷۴۴۶
تیم ملی فوتبال ایران در بهترین شرایط فیزیکی و روانی

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: تیم در بهترین شرایط فیزیکی و روانی قرار دارد. مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با تیم ملی ویتنام گفت: برد بازی اول برای روحیه بازیکنان و تیم ملی خوب بود. الان در بهترین شرایط فیزیکی و روانی قرار داریم.

او ادامه داد: همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم بازی به بازی پیش می‌رویم. از بازی اول شروع کردیم و آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. به بازی دوم رسیده‌ایم و همه تمرکزمان را برای بازی دوم گذاشته‌ایم. صادقانه بگویم که انتظار همچین بازی خوبی را از ویتنام در بازی اول‌شان نداشتیم.

شجاعی در پاسخ به سوال یک خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه شما می‌گویید تیم ایران به همه تیم‌ها احترام می‌گذارد، آیا این به این معناست که سایر حریفان به تیم ایران احترام نمی‌گذارند؟ گفت: من نگفتم تیم‌های دیگر به ایران احترام نگذاشتند؛ مطمئنا همین‌طور است. من این موضوع را بیان کردم که ما برای همه تیم‌ها احترام قائلیم و فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم. چون سوال‌ها در این زمینه بود که شاید تیمی ضعیف‌تر باشد و تیم قوی‌تر و گفتم که فقط به تیم خودمان فکر نمی‌کنیم و با حترام مقابل همه حریفان قرار می‌گیریم و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

   وینگادا برای کی‌روش آنالیز می‌کند

خبر دیگر اینکه دیروز سرمربی پیشین پرسپولیس به محل تمرین تیم ملی آمد. آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار برابر ویتنام صبح دیر وز جمعه از ساعت 10:30 به وقت محلی در زمین اصلی ورزشگاه آل‌نهیان برگزار شد. اتوبوس تیم ملی از حدود ساعت 10:45 وارد ورزشگاه شد و بازیکنان راس ساعت ١١، با پیراهن‌های سفیدرنگ وارد زمین شدند تا تمرین را آغاز کنند. نلو وینگادا، سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی امید ایران امروز به محل تمرین تیم ملی آمد و نظارگر کار شاگردان کی‌روش بود. فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد نلو وینگادا به منظور بررسی سایر تیم‌های ملی شرکت‌کننده در جام ملت‌های آسیا و تهیه گزارش و آنالیز دیگر رقیبان برای تیم ملی از روز پنج‌شنبه فعالیتش را آغاز کرده است. او در اولین روز حضورش، دیدار تیم‌های ملی اردن و سوریه را در محل ورزشگاه مشاهده کرد.

حضور وینگادا در کنار تیم ملی به صورت رایگان بوده و با توجه به سابقه قهرمانی وی در جام ملت‌های آسیا می‌تواند کمک شایانی برای شناسایی سایر تیم‌ها برای تیم ملی باشد. زمانی که بازیکنان در حال گرم کردن بودند، کارلوس کی‌روش در بخش دیگر زمین به همراه اوسیانو کروز در حال استقرار موانع لازم برای تمرینات تاکتیکی بود.

بازیکنان با انجام تمرینات کششی زیرنظر مک درموت گرم کردند تا برای تمرین آماده باشند. طبق قوانین AFC خبرنگاران فقط می‌توانستند ١۵ دقیقه ابتدایی تمرین را پوشش دهند و پس از آن باید محل تمرین را ترک می‌کردند.

 

 

ارسال نظر