بازی برابر ایران آسان نیست

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۷۱۳۲
بازی برابر ایران آسان نیست

دیدار تیم‌های ملی ایران و یمن عصر امروز، دوشنبه، برگزار می‌شود. سرمربی تیم ملی یمن در این باره می‌گوید برابر یکی از بهترین تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌روند. یان کوچیان، سرمربی تیم ملی یمن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم ملی ایران اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که می‌توانیم جام ملت‌های آسیا را شروع کنیم. باید امروز برابر یکی از بهترین تیم‌های تورنمنت بازی کنیم که در جام جهانی عملکرد خیلی خوبی داشت. سرمربی تیم ملی یمن یادآور شد: می‌دانیم که در این جام هم ایران مدعی قهرمانی است. ما در ماه‌ اخیر عملکرد خوبی داشتیم و با آمادگی خوبی به مصاف ایران می‌رویم. او با بیان اینکه می‌دانم مقابل تیم بسیار خوبی به میدان خواهیم رفت، افزود: بازیکنانی مانند طارمی، امیری و آزمون در تیم ملی ایران حضور دارند. در کل کی‌روش بازیکنان خوبی دارد. ما به خوبی ایران را آنالیز کرده‌ایم. با وجود این ما سبک بازی خودمان را داریم و از بازیکنان خودمان بهره می‌بریم. کوچیان تاکید کرد: بازی برابر تیم ملی ایران به عنوان مدعی قهرمانی جام آسان نیست ولی ما تمام تلاش خودمان را برابر ایران به کار می‌گیریم.

سرمربی یمن با اشاره به بازی دوستانه تیمش مقابل سوریه گفت: در دیدار برابر سوریه بازی قابل قبولی را ارایه کردیم. به هر حال یمن از نظر فوتبال کشور کوچکی است اما ما آرزوها و رویاهای خودمان را داریم. می‌خواهیم با عملکرد خود، احترام تیم‌ها را به کشورمان ببریم. او به هیجان بالای بازیکنان تیمش و اهالی کشور یمن برای این دیدار اشاره کرد و گفت: بازی بزرگی خواهیم داشت. مردم درباره این بازی صحبت می‌کنند. دیروز تمرین خوبی داشتیم. وقتی عده زیادی به این دیدار توجه دارند، این شانس را خواهیم داشت که خودمان را نشان دهیم. او با اشاره به مشکلات تیمش گفت: ما مشکلات زیادی برای این دیدار داشتیم. ما نمی‌توانیم در داخل کشور خودمان تمرین کنیم و تمام اردوهای‌مان را در خارج از کشور برگزار کردیم. باید در این مدت زمان ترکیب خوبی از بازیکنان شاغل در داخل و خارج از فوتبال یمن را ایجاد می‌کردیم تا به هماهنگی مورد نظر من برسد. کوچیان ادامه داد: در عربستان تمرینات خوبی داشتیم. سپس به مالزی رفتیم و با تیم ملی این کشور بازی کردیم. یک دیدار هم با تیم ملی سوریه داشتیم که آخرین بازی دوستانه ما قبل از شروع جام ملت‌های آسیا بود. در کل اینها تمام بضاعت ما بود و با این شرایط خودمان را برای این رقابت‌ها آماده کردیم. سرمربی تیم ملی یمن در پایان درباره کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران گفت: کی‌روش مربی خوب و بزرگی است. ما مربی‌ها شرایط سختی داریم و فشار زیادی تحمل می‌کنیم؛ فشاری که از جانب شما رسانه‌ها و هواداران ایجاد می‌شود. کی‌روش توانسته تیم‌ملی ایران را به جام جهانی برساند و در جام ملت‌ها هم هدایت تیم ملی را بر عهده دارد. او در ایران موفقیت‌های زیادی داشته و مربی بزرگی است.

  ۶ هزار بلیت دیدار ایران و یمن فروش رفت

اما خبر دیگر اینکه تا عصر دیروز برای دیدار امروز ایران و یمن ۶ هزار بلیت فروخته شده بود. تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه در حالی در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا از ساعت 30: 19 در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف یمن می‌رود که چیزی حدود ۶٠٠٠ هزار بلیت برای این دیدار به فروش رفته است.

این ورزشگاه ۵۶ هزار نفر ظرفیت دارد که با توجه به فروش ۶ هزار بلیت به نظر می‌رسد فردا شاهد صندلی‌های خالی باشیم. یک روز قبل از این بازی، مسوولان ورزشگاه در حال آماده‌سازی ورزشگاه برای بازی بودند تا بدون مشکل بازی برگزار شود. طبق برنامه قرار است ملی‌پوشان ایران امروز با لباس‌های سفیدرنگ و یمنی‌ها با لباس‌های قرمز رنگ وارد زمین شوند.

 

 

ارسال نظر