قوچان‌نژاد: ۳۰۰۰ بار با ضیایی تماس گرفتم جواب نداد!

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۰۸۷
قوچان‌نژاد: ۳۰۰۰  بار با ضیایی تماس گرفتم جواب نداد!

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد با انتقاد از عدم پاسخگویی رییس فدراسیون والیبال گفت: با چنین رفتارهایی چگونه انتظار دارند که به فدراسیون والیبال تعلق خاطر داشته باشیم. جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم والیبال پیام مشهد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست سه بر دو این تیم برابر تهران پیکان و سقوط به رده سوم اظهار کرد: به لحاظ فنی بازی بسیار خوبی بود و تماشاگران یک بازی زیبا و بدون هرگونه حاشیه‌ای را دیدند. به نظرم باید ست چهارم بازی را تمام می‌کردیم و سه بر یک پیروز می‌شدیم، اما بازیکنانم حس کردند که بازی تمام شده است و متاسفانه چند اشتباه فردی باعث شد از نظر روانی در شرایط پایین‌تری نسبت به پیکان قرار بگیریم و ست را باختیم.

او ادامه داد: متاسفانه از ابتدای بازی به دلیل محرومیت موسوی و نبودش در زمین از نظر روانی با مشکل مواجه بودیم و متاسفانه در ست پنجم هم با وجود اینکه چند امتیاز بالا بودیم بازی را واگذار کردیم.

قوچان‌نژاد در ادامه صحبت‌هایش درباره اتفاقاتی که پس از صدور رای از سوی کمیته انضباطی افتاد، گفت: از آقای ضیایی گله‌ای دارم، چرا که من با او درد دل کردم و قرار شد فدراسیون پیگیری‌های لازم را انجام دهد. رای صادره برای پیام قابل تجدیدنظرخواهی بود و پس از صدور حکم از سوی کمیته انضباطی ما خواستار تجدیدنظر شدیم، حتی در این باره با ضیایی تلفنی صحبت کردم و او به من گفت که شما اعتراض‌تان را انجام دهید و ما پیگیری می‌کنیم. به همین خاطر دو میلیون تومان پول به حساب فدراسیون برای این کار واریز کردیم تا کمیته تجدیدنظر تشکیل شود، اما شرایط جور دیگری رقم خورد. پس از صدور رای دیگر آقای ضیایی تلفن من را جواب نداد. اصلا ما شاگرد بد خانواده والیبال هستیم، اما باید پدر خانواده جواب ما را می‌داد.

او افزود: من ۳۰۰۰ بار با ضیایی تماس گرفتم و چندین پیام دادم، اما رییس فدراسیون تلفن‌های من را رد می‌کرد و به هیچ کدام از پیام‌هایم جواب نداد. ما حتی این انتظار را نداشتیم که موسوی را ببخشند و تنها می‌خواستیم که تا زمان تشکیل جلسه تجدیدنظر، این حکم اجرا نشود.

 

ارسال نظر