کمدین امریکایی مجری اسکار سال ۲۰۱۹

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۳۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۵۰۱۶
کمدین امریکایی مجری اسکار سال ۲۰۱۹

کوین هارت کمدین امریکایی به عنوان مجری مراسم نود و یکمین دوره اسکار انتخاب شد. به گزارش سی‌ان‌ان، کوین هارت بازیگر و کمدین امریکایی روز سه شنبه ۴ دسامبر به عنوان مجری مراسم نود و یکمین دوره اسکار انتخاب شد. هارت که برای اولین بار به عنوان مجری اسکار انتخاب شده است در واکنش به این خبر در صفحه شخصی‌اش نوشت برای مدت طولانی، این موضوع یکی از اهدافش بوده است. او همچنین از آکادمی برای در اختیار گذاشتن این فرصت تشکر کرد و گفت که مطمئن است در میان این سال‌ها، اسکار امسال ویژه خواهد شد. هارت امسال جانشین جیمی کیمل می‌شود، کیمل در ۲ سال اخیر اجرای اسکار را بر عهده داشت.

در تاریخ برگزاری جوایز اسکار، باب هوپ بازیگر و کمدین سرشناس با ۱۹ بار اجرای مراسم اسکار رکورددار است، پس از وی بیلی کریستال با ۹ بار و جانی کارسون با ۵ بار اجرای مراسم اسکار رده‌های بعدی را در اختیار دارند. مراسم نود و یکمین دوره اسکار روز یک‌شنبه ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ برابر با پنجم اسفند) 1397 در سالن دالبی‌تئاتر هالیوود برگزار می‌شود.

پیش از این آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، پس از بررسی فیلم‌های نماینده کشورهای گوناگون، در نهایت ۸۷ کشور را واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز سینمایی اسکار معرفی کرد و فیلم‌های ارسالی از سوی سینمای کوبا و قرقیزستان را بر اساس قوانین اسکار خارجی، واجد شرایط رقابت در این رویداد سینمایی تشخیص نداد.

 

ارسال نظر