یک خون آشام وارد دیوار چهارم شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۷۱۳
یک خون آشام وارد دیوار چهارم شد

حسام افسری نویسنده و کارگردان نمایش «یک وعده غذای معمولی (مکث) »، این اثر را با مضمونی متفاوت برای ۵ نوبت اجرا آماده کرده است.

«یک وعده غذای معمولی (مکث) » در پنج نوبت در روزهای شنبه در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می‌رود. این نمایش تاکنون ۲ اجرای خود را پشت سر گذاشته و سه اجرای باقی مانده در روزهای ۱۰، ۱۷ و ۲۴ آذر ماه ساعت ۱۷ خواهد بود. به گفته حسام افسری کارگردان نمایش، این اجرا با فاصله یک هفته از هم با ۵ اجرای محدود و در فواصل یک‌ هفته‌ای (شنبه هر هفته) ساعت ۱۷، با چهار بازیگر آماده‌ شده است و دلیل این فاصله‌گذاری اجرایی، تمرکز حضور تماشاگر برای مواجهه ارزشمندتر و کانونی‌تر با اثر است. افسری ادامه داد: شکل اجرایی این اثر در فضایی ابزورد و مبتنی بر درامی روانکاوانه پرداخت شده است. در «یک وعده غذای معمولی (مکث) » داستان حول شخصی می‌گذرد که با غرایز ذاتی‌اش و میلش به خوردن خون انسان، وارد قصه‌های دیگری می‌شود.

او در پایان گفت: امیدوارم مخاطب «یک وعده غذای معمولی (مکث) » بدون استفاده و توجه به تبلیغات باب این روزها برای جذب تماشاگر، تنها برای دیدن خود اثر با مکثی درست به سراغ ما بیاید. در این صورت، ما در این ۵ اجرای شنبه‌ها با تعامل غریبی روبرو خواهد شد.

بازیگران این نمایش (به ترتیب ورود به صحنه) متین نجاتی، صدرا صابر، مبینا امین دهقان، نورا حسینی هستند و مدیر تولید: رزیتا اسکوئی، دستیار کارگردان: فرامرز احمدی، منشی صحنه: مریم اسکوئی، چهره‌پرداز: شیما شامی، طراح پوستر: علیرضا سعیدی، طراح نور: ایمان نظری و روابط عمومی: مجتبی کاظمی، دیگر عوامل این نمایش را تشکیل می‌دهند. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ مراجعه کنند.

 

ارسال نظر