حمید هیراد «پلی‌بک» ‌خوانی را تایید کرد

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۰:۳۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۴۰۳
حمید هیراد «پلی‌بک» ‌خوانی را تایید کرد

حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ بعد از مدت‌ها سکوت پیرامون حواشی مختلفی که طی ماه‌های اخیر برای او وجود داشت با حضور در برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» به ارایه توضیحاتی پرداخت.

رشیدپور از حمید هیراد درخواست کرد که با یک پاسخ «آری» یا «نه» اعلام کند که کنسرت شیراز را به صورت پلی بک خوانده یا خیر؟ این در حالی بود که حمید هیراد در لابه لای صحبت‌های رشید پور تلاش می‌کرد با ارایه توضیحاتی به موضوع مطرح شده واکنش نشان دهد که سرانجام اعلام کرد: بخشی از آهنگ یک قطعه به صورت پلی بک خوانده شده است.

هیراد با بیان اینکه باید حرف‌های من را در مورد ماجرای پلی‌بک بشنوید، توضیح داد: همانطور که گفتم این پلی بک فقط به بخشی از یک آهنگ از یک ترک اختصاص داشت. این را هم در نظر داشته باشید که بطور کلی هدف من از برگزاری کنسرت این است که بتوانم واکنش مردم درباره قطعات تولید شده‌ای را که مورد استقبال قرار می‌گیرد از نزدیک ببینم، این موضوع مهم است. من در کنسرت شیراز هم چنین حسی داشتم و دوست داشتم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانم حس مخاطبانم را دریافت کنم اما قبل از اجرای برنامه با کسالت شدیدی مواجه شدم، به همین منظور برای خوانش قطعه «یار» که هم قطعه‌ای شاد و هم دارای اوج بالایی است مجبور شدم تا یک لاینی را به عنوان «بک وکال» روی اجرای خودم بگذارم که بتواند به من کمک کند. حال از شانس بد من آهنگ تمام شد اما همچنان این صدا روی بلندگوهای سالن پخش شد. این در حالی است که من با توجه به اینکه در گوشی خودم آهنگ تمام شده بود روی مردم تعظیم کردم اما بعد دیدم آهنگ همچنان در بلندگوها پخش می‌شود.

 

ارسال نظر