اجرای «مقام‌های خراسانی» در تالار وحدت

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۱۲۸
اجرای «مقام‌های خراسانی» در تالار وحدت

خواننده شناخته شده پاپ و موسیقی مقامی خراسان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌هایش از برگزاری یک کنسرت ویژه در تالار وحدت و تدوین آلبوم منتخب آثارش خبر داد.

محسن میرزازاده با گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه سال جاری کنسرتی را به همت موسسه فرهنگی- هنری «فروغ فلق» در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنم. در این کنسرت که با حال و هوای متفاوتی برگزار خواهد شد، قطعاتی از موسیقی مقامی خراسان به شکل تلفیقی موسیقی سنتی و موسیقی پاپ برای مخاطبان اجرا می‌شود. میرزازاده افزود: در این اجرا که با تنظیم و رهبری ارکستر مجید نظام ضیا برگزار می‌شود، تلاش شده تا علاوه‌بر اجرای قطعات، بخش‌هایی را نیز به اجرای حرکات آیینی و محلی منطقه خراسان اختصاص دهیم که فکر می‌کنم می‌تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد.

او ادامه داد: این کنسرت با توجه به محتوایی که برای آن در نظرگرفته‌ایم با کنسرت‌هایی که طی ماه‌های اخیر برگزار کردم، دارای تفاوت‌هایی خواهد بود که تصور می‌کنم می‌تواند با استقبال مخاطبان مواجه شود. به هر حال رپرتوارهای برنامه در چند قطعه با کنسرت قبلی تفاوت‌های زیادی دارد که امیدوارم بتواند مورد استقبال قرار گیرد.

 

 

ارسال نظر