«شطّ رنج» روی صحنه می‌رود

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۱:۳۰:۲۸
کد خبر: ۱۲۸۳۸۷
«شطّ رنج» روی صحنه می‌رود

کنسرت نمایش «شطّ رنج» به روایت علی قمصری که پیش از این در تالار حافظ به صحنه رفته بود، از ۱۲شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

کنسرت نمایش «شطّ رنج» به کارگردانی علی قمصری و علی ساسانی نژاد که پیش از این در شهر تهران و چند شهر دیگر روی صحنه رفت، از تاریخ ۱۲ شهریور در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد، هر شب ساعت ۲۰ روی صحنه خواهد رفت.

«شطّ رنج» با رویکردی تمثیلی تلاش دارد تا زوال ارتباط انسانی را به شکلی فلسفی به تصویر بکشد، سارا رسول‌زاده و حامد شفیعی خواه در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند. نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی، اجراهای خود را از تاریخ ۷ شهریور ماه در ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز خواهد کرد، پیش خرید بلیت‌های این نمایش در سایت‌های اینترنتی آغاز شده است و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مرتبط بلیت‌های این نمایش را خریداری کنند.

ستاره پسیانی و هوتن شکیبا بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند که ستاره پسیانی به واسطه حضور در این نقش جایزه بهترین بازیگر زن را از از سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دریافت کرد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است، نمایش «صد درصد» در روزهای پایانی هفته در ۲ سانس 30: 17 و ۱۹ روی صحنه برود.

 

ارسال نظر