تابویی که شکست

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۱:۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۳۰۸
تابویی که شکست

زهره سادات هاشمی به عنوان مجری زن اعزامی صداوسیما، این روزها مسابقات آسیایی جاکارتا را پوشش می‌دهد. او معتقد است که حضور مجریان و گزارشگران خانم در مسابقات ورزشی می‌تواند در روحیه ورزشکاران خانم بسیار تاثیر مثبت داشته باشد.

او معتقد است که شاید برای دیگر رسانه‌ها حضور خبرنگاران خانم‌ در مسابقات جهانی امری عادی باشد. سال‌هاست که خانم‌ها از سوی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها به ترنمنت‌های جهانی اعزام می‌شوند و این موضوع برایشان عادی است اما این امر در صداوسیما تابویی بوده است که خوشبختانه امسال شکسته شد.

زهره سادات هاشمی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ چگونگی حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا توضیح داد: بهانه حضورم در مسابقات آسیایی جاکارتا به خاطر مطرح شدن گزارشگری فوتبال من در سال‌های گذشته بود. این موضوع در زمان جام‌جهانی روسیه به دنبال مطرح شدن بحث «گزارشگر خانم» در صداوسیما و پرداختن برخی رسانه‌های داخلی و خارجی به این موضوع بار دیگر یادآوری شد و بهانه‌ای شد برای اینکه آقای آقازمانی (مدیر گروه ورزش شبکه سه) با من تماس بگیرند و پیشنهاد بدهند که برای پوشش مسابقات جاکارتا از طرف تلویزیون اعزام شوم؛ البته فکر می‌کنم این پیشنهاد به دنبال تصمیم مدیران تلویزیون برای حضور مجری و گزارشگر خانم در مسابقات بوده است.

 

ارسال نظر