«آریتا فرانکلین» بر پرده بزرگ

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۱:۳۹:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۰۴۹
«آریتا فرانکلین» بر پرده بزرگ

در حالی که چند روزی از درگذشت خواننده سرشناس امریکایی که به عنوان ملکه "روح"  شناخته می‌شد می‌گذرد، بحث فیلم‌هایی که می‌بایست از زندگی وی ساخته شود بیش از همیشه مطرح شده است.

به گزارش ورایتی، زنی که چند دهه لقب «ملکه روح» را یدک می‌کشید هرگز ملکه پرده بزرگ نبود و نقش‌آفرینی‌های آریتا فرانکلین محدود به حضورش در فیلم «برادران بلوز» و دنباله آن و اپیزودی از سریال‌ «اتاق ۲۲۲» می‌شد اما حالا پس از مرگ، او ممکن است تبدیل به یک ستاره فیلم شود.

هنوز مشخص نیست که خبر مرگ این ستاره موسیقی امریکا که روز پنجشنبه منتشر و باعث شد هزاران نفر از جمله باراک اوباما یاد و خاطرش را گرامی بدارند، منجر به تسریع ساخت دو پروژه مربوط به او بشود یا خیر زیرا تهیه‌کنندگان دو پروژه قدیمی درباره او هنوز کار را قطعی نکرده‌اند. یکی از این دو پروژه یک فیلم بیوگرافیکی در دست کمپانی‌ ام‌جی‌ام است که قرار است جنیفر هادسون در آن نقش آریتا فرانکلین جوان را بازی کند. آن یکی هم پروژه فیلم مستند/کنسرت «وقار فوق‌العاده» است که نخستین بار در سال ۱۹۷۲ فیلمبرداری و رها شد. این فیلم در سال ۲۰۱۰ نجات داده و تکمیل شد، اما دوباره در گرداب موانع قانونی گم شد.

ورایتی با تهیه‌کنندگان دو پروژه صحبت کرد که الن الیوت تهیه‌کننده «وقار فوق‌العاده» گفت نمی‌داند مرگ این ستاره چه تاثیری روی پروسه چند ساله دادگاه مربوط به فیلم خواهد گذاشت و اضافه کرد که «خود خانم فرانکلین گفته بود این فیلم را خیلی دوست دارم.»

 

 

ارسال نظر