«روزهای بی‌باران» از جای خالی عشق می‌گوید

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۷۰۱
«روزهای بی‌باران» از جای خالی عشق می‌گوید

کارگردان نمایش «روزهای بی‌باران» عنوان کرد این اثر نمایشی ترکیبی از مونولوگ و دیالوگ است و از جای خالی عشق در زندگی آدم‌ها سخن می‌گوید.

امین بهروزی، نویسنده و کارگردان تئاتر درباره اجرای مجدد نمایش «روزهای بی‌باران» گفت: قرار است از ۱۴مرداد ماه نمایش «روزهای بی‌باران» را در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه ببرم. این اثر نمایشی پیش از این در جشنواره تئاتر فجر و تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای موفقی داشته و با توجه به فراهم شدن شرایط اجرای مجدد تصمیم گرفتم این نمایش را با همراهی همان گروه بازیگران قبلی اجرا کنم.

او درباره تغییراتی که در اجرای جدید اعمال شده است، توضیح داد: نمایش قرار نیست در اجرای جدید تغییرات زیادی داشته باشد ولی با توجه به تغییر سالن و اینکه ممکن است در تمرین‌ها ایده تازه‌یی به ذهنمان برسد ممکن است شاهد اتفاقات جدیدی در اجرا باشیم اما اصل و شاکله کار قرار نیست، تغییر کند. بهروزی درباره ویژگی‌های نمایش بیان کرد: «روزهای بی‌باران» ترکیبی است از مونولوگ و دیالوگ و درباره عشق و جای خالی آدم‌ها صحبت می‌کند. بازی‌های نمایش رئالیستی و حتی مینی‌مالیستی هستند اما در ساختار و شکل روایت و طراحی صحنه رئالیستی عمل نکردیم. این اثر نمایشی به اینکه عشق چقدر در زندگی آدم‌ها مهم است و جای خالی آدم‌ها چقدر می‌تواند بر زندگی فردی تاثیر بگذارد، می‌پردازد.

او درباره اجرای اثری دیگر در تئاتر شهر گفت: قصد داشتم قبل از اجرای «روزهای بی‌باران» نمایش «وانهاده» که پیش از این با بازیگران ایرانی و گرجی در گرجستان به صحنه برده بودم، اجرا کنم که متاسفانه به دلایلی این اتفاق رخ نداد. این نویسنده و کارگردان در پایان گله کرد: نزدیک به ۲سال از اجرای قبلی من در تئاتر شهر می‌گذرد اما هنوز نتوانسته‌ام در این مجموعه اثری را به صحنه ببرم درحالی که این روزها شاهد هستیم، افرادی با رزومه کاری اندک به راحتی در تئاتر شهر اجرای عمومی می‌گیرند.

سجاد افشاریان، وحید آقاپور، نازنین احمدی و سوگل خلیق بازیگرانی هستند که در «روزهای بی‌باران» به ایفای نقش می‌پردازند.

 

ارسال نظر