«شب فخرالدینی» در تالار وحدت برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۵۳۰۵
«شب فخرالدینی» در تالار وحدت برگزار می‌شود

مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران از برگزاری ویژه برنامه «شب فخرالدینی» طی روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در تالار وحدت تهران خبر داد. سوسن تقی‌پور مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ارکستر «فرهنگ و هنر» از مجموعه‌های مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه امسال کنسرت‌هایی را با عنوان «شب فخرالدینی» برگزار می‌کند. در این کنسرت‌ها استاد فرهاد فخرالدینی به عنوان رهبر ارکستر حضور خواهد داشت که این اتفاق فضای بسیار ارزشمندی برای مجموعه ماست که امیدوارم بتواند مورد توجه مخاطبان نیز قرار گیرد.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی برای دعوت از فرهاد فخرالدینی برای رهبری ارکستر «فرهنگ و هنر» یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما بود که خوشبختانه نظر به فعالیت‌های خوب و با کیفیت این مجموعه طی ماه‌های گذشته و همچنین پذیرش این نکته از سوی آقای فخرالدینی که ارکستر «فرهنگ و هنر» از مجموعه‌های باکیفیت موسیقی است، توانستیم رضایت وی را برای رهبری ارکستر «فرهنگ و هنر» در یکی از کنسرت‌ها فراهم کنیم تا بتوانیم بار دیگر در خدمت این هنرمند پیشکسوت موسیقی کشورمان باشیم.

تقی‌پور در پایان با اشاره به جزئیات برگزاری این کنسرت به مهر گفت: تمام قطعات در نظر گرفته شده برای این کنسرت‌ها از آثار فرهاد فخرالدینی است که تعداد زیادی از این قطعات نیز تاکنون اجرا نشده‌اند و فکر می‌کنم با توجه به محتویات برنامه‌یی که برای کنسرت در نظر گرفته شده مخاطبان شاهد اجرای برنامه‌یی متفاوت از آثار فرهاد فخرالدینی در تالار وحدت خواهند بود.

فرهاد فخرالدینی طی روزهای گذشته نیز با مجموعه‌یی تحت عنوان «ارکستر سازهای ملی» به رهبری علی‌اکبر قربانی در کشور قزاقستان برنامه‌یی را اجرا کرده است.

 

 

ارسال نظر