وداع تلخ مسی

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۷۳۷
وداع تلخ مسی

 

 ال‌پایس:

صفحه اول این روزنامه با انتشار عکسی از فوتبال آرژانتین مقابل فرانسه، گزارشی از این دیدار منتشر کرد. طبق این گزارش تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی پرگل برابر آرژانتین به مرحله یک‌چهارم نهایی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام جهانی صعود کرد. قضاوت این بازی بر عهده تیم داوری از ایران بود. همچنین گفته شده که بهترین فوتبالیست جهان و به تعبیر برخی بهترین بازیکن تمام دوران، به نظر می‌رسد باید قید رسیدن به جام قهرمانی جهان را بزند، چرا که در جام جهانی بعدی او یک بازیکن ۳۵ساله خواهد بود. به گزارش ال پایس، آرژانتین در دیداری جذاب و پرگل با نتیجه 4-3 مقابل فرانسه شکست خورد و به این ترتیب یک نسل طلایی فوتبال این کشور بدون کسب جام در رقابت‌های ملی به کارش پایان داد. بعد از آلمان قهرمان دوره قبل که در مرحله مقدماتی حذف شده بود، آرژانتین به عنوان یکی دیگر از بزرگان فوتبال جهان که نایب قهرمان دوره گذشته بود از دور مسابقات کنار رفت.

 دالاس مورنینگ نیوز:

طبق گزارشی که این روزنامه در صفحه اول خود منتشر کرده، مردم مکزیک روز (یـک‌شـنــبـه) رییس‌جمهور جدیدی را برای این کشور انتخاب می‌کنند و چهار نامزد این انتخابات با توجه به آمار بالای قتل و فساد و همچنین نارضایتی مردم در تلاش هستند تا با وعده اعمال تغییراتی در وضع موجود حمایت رای‌دهندگان را جذب کنند. به گزارش دالاس مورنینگ نیوز، رییس‌جمهور آینده مکزیک ریاست‌جمهوری این کشور را تا سال ۲۰۲۴ به عهده خواهد داشت و بر اساس قانون اساسی این کشور از شرکت مجدد در انتخابات آینده مکزیک برای ریاست‌جمهوری منع خواهد شد. نظرسنجی‌ها نیز حاکی از آن است که آندرس مانوئل اوبرادور نامزد چپگرا از جنبش بازسازی ملی از بیشترین حمایت در میان مردم برخوردار است.

 نیویورک تایمز:

اعتراض‌ها علیه سیاست‌های مهاجرتی ترامپ همچنان ادامه دارد. نیویورک تایمز در صفحه اول خود گزارشی از این تظاهرات در سراسر امریکا منتشر کرد. تظاهرات‌کنندگان علیه سیاست‌های مهاجرتی ترامپ در سراسر امریکا اعتراض خود را شروع کرده‌اند و رسانه‌ها از آغاز راهپیمایی در شهر آتلانتا مرکز ایالت جورجیا خبر می‌دهند. در واشنگتن دی‌سی پایتخت امریکا نیز تظاهرات علیه سیاست ترامپ برگزار شده است. شمار زیادی از ساکنان پایتخت مقابل کاخ سفید تجمع کرده‌اند تا اعتراض خود را به گوش دولت امریکا برسانند. کاربران فضای مجازی نیز با هشتگ خانواده‌ها که به هم تعلق دارند، علیه سیاست مهاجرت‌ستیزانه ترامپ اعتراض کرده‌اند.

 

 

ارسال نظر