نسخه اولیه «پالتو شتری» آماده شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۲۶۳
نسخه اولیه «پالتو شتری» آماده شد

مهدی‌علی میرزایی، کارگردان «پالتو شتری» به تشریح آخرین وضعیت آماده‌سازی این اثر پرداخت.

کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «پالتو شتری» اظهار کرد: به تازگی فیلمبرداری این اثر را به پایان رسانده‌ایم و این روزها محمد نجاریان مشغول تدوین «پالتو شتری» است.

او همزمان با فیلمبرداری کارهای تدوین را آغاز کرده بود به همین دلیل درحال حاضر یک نسخه اولیه از این فیلم داریم و محمد نجاریان مشغول انجام کارهای نهایی تدوین است با این وجود هنوز برای انجام کارهای موسیقی و صداگذاری با کسی به نتیجه نرسیده‌ایم.

میرزایی ضمن بیان این مطلب که بیشتر لوکیشن‌های این فیلم در دانشگاه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فضاهای جوان‌پسند بود، عنوان کرد: «پالتو شتری» یک فیلم کمدی است و سعی کردیم، مخاطبان با یک طنز جدید مواجه شوند. این فیلم در مورد یک دانشجو فلسفه است که یک پالتو از پدرش به ارث برده که با پوشیدنش افکار وسوسه‌آمیز و موذیانه به سراغش می‌آید. این کارگردان به مهر گفت: هر چند این فیلم ویژگی‌های حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را دارد اما ممکن است ما پیش از برگزاری این رویداد آن را به نمایش بگذاریم زیرا فیلم ما تا ۲ماه آینده آماده نمایش می‌شود. او در پایان افزود: من پیش از این فیلمنامه‌های زیادی ازجمله «گشت ارشاد ۱» و «در مدت معلوم» و... را نوشته بودم و از آنجا که کارگردانی ادامه فیلمنامه‌نویسی است، تصمیم گرفتم «پالتو شتری» را بسازم.

 

 

ارسال نظر