غافلگیری رضا کیانیان در روز تولدش

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۰۱۱
غافلگیری رضا کیانیان در روز تولدش

«آرزو دارم به آرزوهایتان برسید» جمله رضا کیانیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، هنگام فوت کردن شمع 67 سالگی در جمع نوجوانان است.

رضا کیانیان که به بهانه برگزاری کارگاه «انتقال تجربه» در مدرسه سینما تئاتر هنر هفتم حضور یافته بود در یک غافلگیری با کیک تولدش با عکس گریم نقش اینشتین روبه‌رو شد.

طبق گزارش رسیده هنرجویان این مدرسه در مقاطع سنی کودک و نوجوان با خواندن ترانه تولدت مبارک، عصر سه‌شنبه 29 خرداد، سالروز تولد کیانیان را جشن گرفتند. هایده قراچه‌داغی همسر، علی فرزند، داوود موسایی مدیر نشر فرهنگ معاصر و اهالی رسانه نیز در جشن حضور داشتند. بازیگر «دلم می‌خواد» هنگام فوت کردن شمع تولد آرزو کرد، همه به آرزوهایشان برسند و روزی با هنرجویان نوجوان این مدرسه همبازی شود.

یکی از هدیه‌های جشن تولد این هنرمند، استندآپ کمدی بود که توسط هومن اردکانی‌زاده هنرجوی 9ساله اجرا شد و مورد استقبال جمع قرار گرفت. در این جشن تولد، هدیه‌هایی هم از طرف معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی به این هنرمند اهدا شد.

در کارگاه «انتقال تجربه» گروه سنی نوجوان 15 تا 19ساله کیانیان درباره اینکه چگونه باید وارد عرصه بازیگری شد و ماندگار باقی ماند، سخن گفت. بازیگر «خبر خاصی نیست» در ابتدای سخن با تاکید بر اینکه اگر به بازیگری علاقه‌مند هستید باید مطالعه داشته باشید، افزود: کتاب را جایگزین موبایل کنید و کتاب‌های مختلف منتشر شده در حوزه بازیگری را بخوانید.

کیانیان با این توضیح که پنج کتاب درباره بازیگری نوشته است، ادامه داد: در این آثار نظریاتم درباره بازیگری ارائه شده و دو کتابم مجموعه مقالاتی مختص به نوع فعالیتم در تئاتر و سینماست. بازیگر «یه حبه قند» با بیان اینکه برای به دست آوردن چیزی که دوست داریم باید تلاش کنیم، اظهار داشت: پرویز پرستویی از بازیگران نامداری است که در خاطراتش عنوان کرده، در فیلم «سایه‌های بلند باد» بهمن فرمان‌آرا هنرور بوده. او اکنون از بزرگ‌ترین بازیگران عصر حاضر به شمار می‌آید. اگر به بازیگری علاقه‌مند هستید باید به زمین و زمان بزنید و یاد بگیرید تا به هدف خود برسید. نویسنده «بازیگری در قاب» تاکید کرد: افرادی که با پول یا چهره وارد سینما می‌شوند اگر استعداد نداشته باشند، هیچ‌وقت ماندگار نمی‌شوند. بهرام رادان و مهناز افشار به واسطه چهره وارد سینما شدند اما با کار کردن توانستند خود را بالا بکشند. باید کارمان را درست انجام دهیم و به آن فکر کنیم. به دیگران کار نداشته باشیم و برایشان قانون درست نکنیم.

 

 

ارسال نظر