«یک دقیقه و سیزده ثانیه» شروع می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۸۱۷
«یک دقیقه و سیزده ثانیه» شروع می‌شود

سیما تیرانداز ایفای نقش در اجرای مجدد نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» و همچنین کارگردانی نمایش «بوتولیسم» را از جمله فعالیت‌های خود در سال جاری ذکر کرد.

سیما تیرانداز بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های خود در سال ۹۷ در زمینه بازیگری به مهر گفت: قرار است فیلم سینمایی «به وقت خماری» به کارگردانی حسین لطیفی که در آن حضور داشتم، اکران شود همچنین قرار است در یک مینی‌سریال با عنوان «ریکاوری» به کارگردانی بهادر اسدی که برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود نیز حضور داشته باشم.

او درباره فعالیت خود در زمینه بازیگری تئاتر اظهار کرد: قرار است در تابستان امسال نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی که پیش‌تر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود به مدت ۵۰ شب در پردیس تئاتر شهرزاد نیز اجرا شود. در این نمایش به همراه پانته‌آ بهرام و لادن مستوفی به عنوان بازیگر حضور داریم.

تیرانداز با اشاره به تولید نمایشی کارگاهی با حضور هنرجویان خود، توضیح داد: این کار کارگاهی با حضور ۲۱ هنرجو تئاتری‌ام در حال تمرین و طی کردن مراحل نهایی برای اجرا است و تیرماه امسال آن را روی صحنه خواهم برد. این بازیگر و کارگردان تئاتر در پایان درباره مکان اجرای «بوتولیسم» گفت: هنوز قطعی نشده در کدام سالن این نمایش را اجرا می‌کنیم ولی به‌زودی سالن اجرای «بوتولیسم» مشخص می‌شود.

 

 

ارسال نظر