معرفی جیمز باند جدید

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۸۳۱
معرفی جیمز باند جدید

 

«دنیل کریگ» رسما تایید کرد، پروژه بعدی سینمایی او بازی در بیست‌وپنجمین فیلم از مجموعه «جیمز باند» خواهد بود.

به گزارش ورایتی، «کریگ» در حالی از بازگشت به نقش مامور ۰۰۷ برای پنجمین بار صحبت کرده که اخبار مبنی بر حضور «دنی بویل» به عنوان کارگردان این فیلم تایید نکرده و از حضور احتمالی وی در این پروژه خبر داده است.

«دنی بویل» کارگردان برنده اسکار انگلیسی فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» پیش از این به عنوان گزینه اصلی کارگردانی جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» معرفی شده است.

به گزارش ایسنا، «دنیل کریگ» در چهار فیلم شامل «کازینو رویال»، «ذره‌یی آرامش»، «سقوط آسمانی» و «شبح» در نقش مامور ۰۰۷ ایفای نقش کرده است اما پس از عدم تمایل او به تکرار این نقش، گمانه‌زنی‌های زیادی برای انتخاب «جیمز باند» آینده و جایگزینی او با چهره‌هایی چون «ادریس آلبا»، «آدریان ترنر»، «هنری کویل»، «دامیان لوئیس» و «تام هاردی» مطرح شده بود. «دنیل کریگ» در حال حاضر در جایگاه دوم بادوام‌ترین بازیگران «جیمز باند» قرار دارد و ۱۱ سال است که ایفاگر نقش اصلی این مجموعه است. «راجر مور» با بازی در هفت فیلم در طول مدت ۱۲ سال با سابقه‌ترین بازیگر نقش «جیمز باند» محسوب می‌شود.

فیلم «اسپکتر» یا «شبح» بیست و چهارمین و جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بود که در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و در نهایت به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در سینماها دست یافت اما رکورد فروش این مجموعه در اختیار فیلم «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ است که ۱.۱ میلیارد دلار در سطح جهان فروخت. سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.

 

 

ارسال نظر