انتشار کتاب‌هایی از تصویرگر نیویورک‌تایمز

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۳۳۲
انتشار کتاب‌هایی از تصویرگر نیویورک‌تایمز

مجموعه‌یی سه جلدی از داستان‌ها و تصویرسازی‌های پیتر اچ رینولدز از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

 به گزارش مهر، انتشارات علمی و فرهنگی مجموعه‌یی سه جلدی از تصویرها و داستان‌واره‌های «پیتر اچ رینولدز» را با ترجمه محبوبه نجف‌خوانی منتشر کرد.

 این مجموعه با عناوین: «کجا با این عجله»، «نقاشی‌های مچاله» و «آسمان همیشه آبی نیست» از این نویسنده ترجمه شده است. در هر یک از این مجلدات نویسنده سعی کرده با تکیه بر تصویرهایی که در قالب یک داستان با شخصیت یک کودک خلق کرده است او را با نگاهی تازه و تاثیرگذار به زندگی هدایت کند. رینولدز یکی از پرفروش‌ترین تصویرگران نیویورک تایمز بوده که مولف کتاب‌های بسیاری برای کودکان است.

او خود این سه کتاب را با عنوان «سه‌گانه خلاقیت» معرفی کرده و در این باره گفته است: اگر هنر من بتواند کودکانی را که از مسیر اصلی دور شده‌اند، بازگرداند، زندگی من معنا می‌یابد. او در بخشی از مقدمه خود بر یکی از مجلدات این مجموعه با عنوان «کجا با این عجله» می‌نویسد: این داستان برای همه گروه‌های سنی مناسب است. چه بخواهی سفر جدید را آغاز کنی، چه بخواهی مسیر زندگی‌ات را تغییر بدهی یا حتی بخواهی برای نخستین بار سفر کنی. این کتاب می‌تواند تشویقت کند. برای لحظه‌یی کوتاه، از سرعت قدم‌هایت کم کن تا با فکر بیشتری قدم ‌برداری. به مسائل عمیق‌تر فکر کنی و تخیل و تجسم کنی. به خودت زمان بده تا رویاهایت را باور کنی و امکان به حقیقت پیوستن‌شان را جشن بگیری... این کتاب را کنار دستت داشته باش و هر وقت کمی یادآوری لازم داشتی تا رویاهایت جلو نظرت بیایند، بازش کن و دوباره نگاهی به آن بینداز. این هدیه من است به تو. اگر خوب گوش کنی، دیگر صدای من نیست که می‌شنوی، صدای خود توست... انتشارات علمی و فرهنگی این مجموعه سه جلدی را با قیمت هر مجلد ۸۵۰۰ تومان منتشر کرده است.

 

 

ارسال نظر