آخر تابستان در تئاتر شهر

۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۵۲۸
آخر تابستان در تئاتر شهر

پس از پایان یافتن هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی نمایشی، تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر میزبان تماشاگران با 4 نمایش جدید خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در تالار اصلی نمایش«اعتراف» نوشته «برد میرمن»

و کارگردانی شهاب حسینی تا روز 24شهریور ماه میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود. در این اثر نمایشی علی نصیریان، شهاب حسینی، صالح میرزاآقایی، نیما رییسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصراللهی، پرند عین‌بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب‌کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت‌جو به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار چهارسو نمایش جدیدی با عنوان «هفتِ عصرِ هفتم پاییز» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی رحیم نوروزی و لیلا بلوکات از روز چهارشنبه 22شهریور ماه ساعت 19:45 به صحنه می‌رود.

«چه کسی سهراب را کشت» عنوان نمایش دیگری به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی و بازی بهرام شاه‌محمدلو، رویا افشار، فرید قبادی، سروش طاهری، حسین پورکریمی و آبان حسین‌‌آبادی است که از روز سه‌شنبه 21شهریور ماه ساعت 19 با مدت زمان 85دقیقه و قیمت بلیت 25هزار تومان در تالار قشقایی به صحنه خواهد رفت.

در تالار سایه نیز نمایش«شب شرقی» به نویسندگی و کارگردانی ناصح کامگاری از روز دوشنبه 20شهریور به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی که ساعت 19:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 20هزار تومان اجرا می‌شود، محمد پویا، ‌هدی والی و محمد خداوردی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش محیطی «خرده‌ریز» نوشته ادوارد آلبی و به کارگردانی سارا کریمیان و بازی مرتضی ضرابی، معصومه عزیزمحمدی، بیتا معیریان، احسان بیات‌فر، علی جدیدی، رها مقدم، بنیامین بخشی‌زاده، سارا کریمیان‌اقبال و مژگان نظری نیز یکی از آثار جدید مجموعه تئاترشهر است که از روز یک‌شنبه 19شهریور ماه ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 15هزارتومان در کافه تریا تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

برنامه جدید پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر