فروش تابستانه گالری سیحون

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۷۹۲
فروش تابستانه گالری سیحون

گالری سیحون یکی از باسابقه‌ترین و از نخستین گالری‌های تهران هست که به کوشش زنده‌یاد معصومه سیحون و هوشنگ سیحون بنیانگذاری شده است. این گالری میزبان آثار هنرمندان بسیاری بوده و در این روند فعالیت‌های بی‌شماری را برای گسترش فرهنگ گالری‌گردی و معرفی هنر به مردم انجام داده است.

در تازه‌ترین رویداد این گالری، نادر سیحون، مدیر این مجموعه در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: فروش ویژه تابستانه گالری سیحون از جمعه 20 مردادماه در محل گالری سیحون و سیحون 2 افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: ما ابتدا بنا داشتیم که این نمایشگاه را تنها در گالری سیحون 2 برگزار کنیم اما به دلیل تعداد بالای آثار ارائه شده، مجبور شدیم فضای گالری سیحون یک را نیز برای این رویداد در نظر بگیریم.

مدیر گالری سیحون گفت: ما برای این نمایشگاه از هنرمندان مختلف درخواست کردیم که تصویری از آثارشان را برای ما ارسال کنند و اکثریت قریب به اتفاق آثار انتخاب شده از میان همین آثار ارسالی است.

سیحون گفت: بیشتر این هنرمندان افرادی هستند که برای نخستین بار آثارشان در گالری به نمایش در می‌آید. در کنار این فراخوان و آثار دریافتی ما تعدادی از آثار هنرمندانی را هم که با گالری به صورت مستمر همکاری می‌کنند در نمایشگاه گنجاندیم و همچنین از آثار پیشکسوتان هنر نیز بهره بردیم که بتوانیم به نمایشگاه اعتبار ببخشیم. وی اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعا 65 اثر در مدیاهای مختلف نقاشی، مجسمه و عکس ارائه شده است که از یک میلیون و دویست و پنجاه تومان تا 120میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. گران‌ترین اثر این نمایشگاه مربوط به اثری از جعفر روحبخش است که 120 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین اثری 70 میلیونی از پرویز کلانتری نیز در این نمایشگاه عرضه شده است.

 

ارسال نظر