مقاومت تنها عنصر تضمین‌کننده حقوق مردم فلسطین است

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۰۸۸

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در دیدار نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران گفت: مقاومت فلسطین اجازه بقای سفارت امریکا در بیت‌المقدس را نخواهد داد و تنها عنصر تضمین‌کننده حقوق مردم فلسطین است.

به گزارش ایرنا «حسین امیرعبداللهیان» عصر روز گذشته در دیدار «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران با اشاره به تبعات شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی امریکا گفت: زمان به نفع رژیم صهیونیستی نیست. دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به نقش مخرب امریکا و رژیم صهیونیستی در ایجاد و حمایت مالی از گروه‌های تروریستی گفت: عامل اصلی بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه امریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی هستند که به بحران‌افزایی و خشونت‌طلبی در منطقه ادامه می‌دهند. امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه نگرش جمهوری اسلامی ایران به فلسطین همه‌ جانبه و برگرفته از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حقوق ملت مظلوم فلسطین و جایگاه والای قبله نخست مسلمانان دفاع کرده و خواهد کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در ادامه با اشاره به وقوع برخی تحولات در منطقه خاطرنشان کرد: ترامپ دچار توهم شده و اظهارات نسنجیده وی در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف حقوق بین‌الملل است که به شعله‌ور کردن انتفاضه و بازگشت به سرزمین اصلی خواهد انجامید.

امیرعبداللهیان فجایع انسانی در نوار غزه را وحشتناک خواند و افزود: هدف قرار دادن مردم بی‌دفاع در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی نشان از عدم پایبندی این رژیم به قوانین بین‌المللی است که خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است.

 

 

ارسال نظر