اخبار

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۶۹۸

  انتصاب رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

رییس‌جمهوری در حکمی علی مویدی خرم‌آبادی را به عنوان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی مویدی خرم‌آبادی

نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب می‌شوید.

امید است با عنایت‌ اللهی و هماهنگی با وزیر محترم کشور و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان لایحه بودجه سال 97 را تایید کرد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از تایید لایحه بودجه سال ٩٧ به جزو تبصره‌های ارجاعی به مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط شورای محترم نگهبان خبر داد. علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: در نشست علنی مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای محترم نگهبان به برخی مصوبات بودجه سال 97 مورد بررسی قرار گرفت. سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ٩٧ مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه بعد از بررسی در صحن علنی مجلس اصلاح و تصویب شد و به شورای نگهبان ارسال شد که شورای نگهبان، تمام مصوبات مجلس را جز بخش مربوط بند الحاقی به تبصره 11 لایحه بودجه را تایید کرد. یوسف‌نژاد تصریح کرد: بند الحاقی به تبصره 11 لایحه بودجه درخصوص استرداد آن دسته از اراضی واقع در محدوده شهرها و اراضی منابع طبیعی خارج از شهرها است که به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی واگذار شده است که تصمیم‌گیری نهایی درباره این مصوبه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه آتی مجمع انجام می‌شود و نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام فصل‌الخطاب است. سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ٩٧ مجلس شورای اسلامی افزود: باتوجه به تایید لایحه بودجه توسط شورای محترم نگهبان، بودجه سال 97 ازسوی رییس مجلس به دولت برای اجرا، ابلاغ می‌شود.

  جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه: مردم اعتنایی به تحریک‌کنندگان به آشوب ندارند

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران با اشاره به تشویق مردم از سوی برخی گروه‌های معاند برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در شب چهارشنبه آخر سال گفت: این گروه‌ها دیگر نمی‌توانند انگیزه‌یی در میان جوانان برای ایجاد آشوب و ناامنی ایجاد کنند. سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: دیگر عده‌یی خل و چل مانند حسینی مجری سابق تلویزیون که در آن سوی دنیا نشسته‌اند نمی‌توانند بگویند که در ایران نیروهایی دارند و این نیروها را تشویق به ایجاد ناامنی کنند؛ چراکه مردم و جوانان ما در شلوغی‌های دی ماه مشاهده کردند که این افراد در گوشه‌یی نشسته‌اند و تنها دستور صادر می‌کنند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: به همین دلیل این افراد نمی‌توانند هیچ انگیزه‌یی در میان جوانان برای اینجا ناامنی و آشوب ایجاد کنند. جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران با اشاره به فضای شهر در برگزاری مراسم شب چهارشنبه آخر سال گفت: شاهدیم که مردم ما در این مراسم، رعایت می‌کنند تا هم خودشان آسیب نبینند و هم موجبات نارضایتی سایرین را فراهم نکنند. کوثری اظهار کرد: تشویق مردم از سوی این گروه‌ها فقط در حد حرف است و این افراد چنانچه اندکی جرات داشتند و دلشان برای مردم می‌سوخت به جای اینکه جوانان را تحریک کنند، خودشان می‌آمدند و در صحنه حضور پیدا می‌کردند؛ لذا این افراد آنقدر جیغ بزنند تا گلوی‌شان پاره شود. وی گفت: برقراری نظم و امنیت و انضباط در سطح شهر بر عهده نیروی انتظامی است و این نیرو نیز در حال انجام مسوولیت و کار خود است.

 

ارسال نظر