فروش فوری شاهین و کوئیک از سه شنبه

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۴:۲۶
کد خبر: ۱۹۶۹۳۵
فروش فوری شاهین و کوئیک از سه شنبه

متقاضیان از ساعت 14 روز سه شنبه 4 بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

به گزارش تسنیم، لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/11/03 کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 1401/11/04 به مدت 3 روز جهت متقاضیان این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشند. 

14011101230428354268793210

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۴۰
1
0
این هم یک روش دیگر برای خالی کردن جیب مردم است. وقتی پولها به حساب وکالتی سایپا واریز شد. دقیقا از ساعتی که قرار بود انتخاب خورو انجام شود، یعنی ساعت دو روز سه شنبه 4 بهمن سایت سایپا از دسترس خارج شد. هنوز هم برنگشته و برنخواهد گشت. فردا معلوم خواهد شد که فقط اقوام و آشنایان توانسته اند وارد سایت سایپا شوند و درخواست خرید بدهند. اگر هدفشان این نبود، مثل همیشه سایپا می توانست سه روز برای ثبت نام مهلت بدهد و بعد قرعه کشی می کردند.