تهدید روزنامه بوستون گلوب به بمب‌گذاری

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۸۲۷

گروه جهان|

دفتر روزنامه بوستون گلوب که با ابتکار آن بیش از 350 روزنامه امریکایی در روز پنجشنبه سرمقاله خود را به انتقاد از دونالد ترامپ رییس‌جمهوری اختصاص داده بودند، تهدید به بمب‌گذاری شد.

به گزارش هیل، یکی از مدیران روزنامه بوستون گلوب گفت پس از ابتکار انتقاد از ترامپ، تهدیدهای بسیاری از طریق تلفن دریافت کرده و در یکی از این تماس‌ها تهدید به بمب‌گذاری شده است. پلیس بوستون اگرچه به شبکه 7 تلویزیون این شهر گفت که این تهدیدها خیلی جدی نیستند، اما نیروهای خود را در داخل و اطراف ساختمان دفتر این روزنامه مستقر کرده است.

روز پنجشنبه 350 روزنامه امریکایی در واکنش به اظهارات ترامپ که آنها را دشمن خطاب کرده بود، در اقدامی مشترک که فراخوان آن از سوی بوستون گلوب داده شد، سرمقاله خود را به دفاع از آزادی مطبوعات و حمله به رویکردهای رییس‌جمهوری اختصاص دادند. ترامپ بارها روزنامه‌ها و رسانه‌های امریکا را «دشمن مردم و ناشر اخبار جعلی» توصیف کرده است. بوستون گلوب در فراخوان خود نوشت: «جایگزینی رسانه‌های آزاد با رسانه‌های تحت کنترل دولت، پیوسته از اهداف و اقدامات اولیه دولت‌های فاسد بوده است. ترامپ به اشاعه این دروغ مشغول است که رسانه‌هایی که حامی سیاست‌های او نیستند، دشمن مردم هستند.»

 

ارسال نظر