ویژه

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۹۶۱۱۸

اهدای لوح تقدیر رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مدیرکل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای استان

به‌مناسبت هفته حمل و نقل به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، سیاوش سلیمانی دشتکی رییس شورای اسلامی استان به مناسبت هفته حمل و نقل و ترافیک از زحمات و تلاش‌های روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر نمود.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل می‌باشد: برادر گرامی جناب آقای روح‌الله غلامی مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با سـلام و تحـیات الهی احتراماً، حمل و نقل به عنوان یکی از پایه‌های اقتصاد در جامعه امروز مورد توجه برنامه‌ریزان اقتصادی کشور قرار گرفته است و برخورداری از شبکه حمل و نقل کارآمد یکی از عوامل زمینه ساز در عرصه رونق عرصه تولیدی و بازرگانی بوده. همچنین در جهان امروز بخش حمل و نقل علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن فرآیند توسعه اقتصادی، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می‌شود.

ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته حمل و نقل، بر خود وظیفه می‌دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، از تلاش‌های ارزنده و خدمات صادقانه جناب عالی در راه دست یابی کشور به شبکه حمل و نقل پویاتر و ایمن‌تر تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

و من‌الله توفیق سیاوش سلیمانی دشتکی رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

سالن خیری چند منظوره هلال‌احمر شهردشتک توسط هلال احمر استان آماده واگذاری به آموزش و پرورش جهت تخصیص اعتبار و بهره‌برداری می‌شود

سالن خیری چند منظوره هلال‌احمر در شهرستان اردل شهر دشتک توسط هلال احمر استان آماده واگذاری به آموزش و پرورش جهت تخصیص اعتبار و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، سیاوش سلیمانی دشتکی، رییس شورای اسلامی استان در نشست هم اندیشی تکمیل سالن‌های خیری در استان که با حضور آموزش و پرورش و هلال احمر استان تشکیل شد گفت زمین خیری به متراژ هزار مترمربع از سال 1398 در شهر دشتک بمنظور احداث سالن چند منظوره توسط هلال احمر استان کلنگ‌زنی و فنداسیون و کف و سوله آن نصب گردیده با عنایت به اینکه تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های خیری در اولویت می‌باشد تاکنون تامین اعتبار نگردیده.

وی افزود جهت ادامه کار این سالن چند منظوره در شهر دشتک نیاز به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و هلال احمر می‌باشد چرا که سرانه ورزشی برای هر نفر در کشور یک متر مربع در نظر گرفته شده در حالی که در استان چهارمحال و بختیاری این سرانه 30 سانتی‌متر است که این خود اجحاف در حق مردم می‌باشد.

در پایان جلسه مقرر گردید بمنظور استفاده مشترک آموزش و پرورش و هلال احمر از سالن فوق، اداره کل هلال احمر استان مکاتبه‌ای با شورای عالی هلال احمر در کشور معمول و نسبت به واگذاری مالکیت سالن فوق به اداره کل آموزش و پرورش استان جهت تخصیص اعتبار اقدام نماید.

 

ارسال نظر