رییس جمعیت هلال احمر استعفا کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۴۷۵
رییس جمعیت هلال احمر استعفا کرد

علی‌اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر از سمت خود کناره‌گیری کرد. براساس این خبر، پیوندی طی نامه‌ای به رییس جمهور کناره‌گیری خود از این سمت را اعلام کرده است. او در این نامه دلیل استعفای خود را مشکلات شخصی عنوان کرده است. اسماعیلی رمضانی، رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر هم درباره این موضوع در توئیتی نوشت: « رییس جمعیت هلال احمر برای حفظ سرمایه اجتماعی این نهاد و ایجاد فضایی مناسب‌تر برای کار موثر ، استعفای خود را به رییس‌جمهور تقدیم کرده است. در صورت پذیرش ایشان، ادامه مسیر قانونی از سوی شورای عالی هلال احمر دنبال خواهد شد.» این در حالی است که علی‌ نوبخت؛ نماینده رییس‌جمهور در جمعیت هلال‌احمر با تأیید خبر استعفای  علی‌اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر به تسنیم گفت: نامه استعفای وی در اختیار شورایعالی هلال‌ احمر قرار گرفته است.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که آیا رییس‌جمهور با استعفای پیوندی موافقت می‌کند یا خیر افزود:‌ تلاش‌های شورایعالی هلال‌ احمر در نهایت موجب شد پیوندی از سمت خود استعفا دهد و اینکه رییس‌جمهور با این استعفا موافقت می‌کند یا خیر، مشخص می‌شود.

با این وجود مسئولین روابط عمومی این سازمان نیز درباره جزئیات این خبر پاسخگو نبوده و تماس‌های اهالی رسانه را بی‌پاسخ گذاشته‌اند.  

 

 

ارسال نظر