تلاش برای تمرین ازخود گذشتگی و فداکاری

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۱:۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۳۰۱۸۴
تلاش برای تمرین ازخود گذشتگی و فداکاری

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تمرین درس پایداری و استقامت برای آموزه‌های ملی و میهنی و دینی مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش است افزود: باید تمرین از خود گذشتگی برای کشور را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم. محمد بطحایی در آیین نواختن هشتمین زنگ دانش‌آموز شهید که در بهشت زهرا (س) برگزار شد گفت: با آمدن مهر هر روز امید ما به آینده بیشتر می‌شود. با دیدن شما جوانان که درس عشق و مشق از خود گذشتگی و ایثار را مرور می‌کنید قطعا آینده‌ای روشن در انتظار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

او افزود: تقارن این مراسم با آغاز سال تحصیلی حتما همراه خواهد بود با دعای خیر ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و ۵ هزار معلم شهید که جان خود را برای برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند. بطحایی ادامه داد: آنچه مدرسه و آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین وظیفه خود باید دنبال کند، تمرین درس پایداری، استقامت و تاکید بر آموزه‌های ملی، میهنی و دینی برای دانش‌آموزان است. باید تمرین از خودگذشتگی برای کشور و آموزه‌های دینی سرلوحه کارها قرار گیرد. وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: هدف و جهت‌گیری آموزش و پرورش تمرین درس‌های از خود گذشتگی و فداکاری و ایثاری است که شهدا به جای گذاشتند. امیدواریم در این راه به برکت دعای خیر همه شهدا موفق باشید. او افزود: هشتمین زنگ دانش‌آموز شهید بهانه خوبی است که در نخستین روز مهر ماه یادمان نرود که صندلی کنار ما و همکاران ما که در مدارس به شغل تعلیم و تربیت مشغول بودند روزی متعلق به کسانی بوده که درس‌های مکتب

امام حسین (ع) را به خوبی فرا گرفتند و آن را تنظیم کردند تا ما نیز امروز همین راه را ادامه دهیم.ان‌شاء‌الله سال تحصیلی جدید پربار و پر برکت باشد و از دعای خیر همه شهدا برخوردار باشیم.

 

 

ارسال نظر