افزایش پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۹۰۰
افزایش پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری ماهیانه انجام می‌شود که قرار است در سال جدید افزایش پیدا کند.

جمشید تقی‌زاده افزود: ماهیانه به بیش از ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری وام ۴ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.  او با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش این صندوق هستند، گفت: برای افزایش قدرت خرید و ارائه تسهیلات به بازنشستگان کشوری این وام به آنها با کارمزد کم پرداخت می‌شود. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان ما وام ضروری را دریافت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه اول سال به ۳۰۰ هزار بازنشسته واجد شرایط این وام پرداخت شود.

او با اشاره به وظایف و نقش روابط عمومی و امور بین‌الملل در صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آن، افزود: با توجه به نوع مخاطبان، ذی‌نفعان، مشترکان و بخش‌های مختلف برون سازمانی و درون سازمانی به ویژه حضور بازنشستگان عزیزی که همه سرمایه‌های موجود متعلق به آنهاست و ما به عنوان کارگزار آنان موظف به حراست از این سرمایه‌ها هستیم، جایگاه و نقش ویژه‌تری پیدا می‌کند. تقی‌زاده ادامه داد: بازنشستگان و ذی‌نفعان ما مشتری یا رقیب ما نیستند، بازنشستگان مالک همه سرمایه‌های موجود هستند و ما به عنوان کارگزار این افراد باید راهکار و سیاست‌هایی برای تکریم و اطلاع‌رسانی درست به این گروه تبیین کنیم.

او گفت: روابط عمومی‌ها باید با ایجاد ارتباط دوسویه با ذی‌نفعان صندوق به ویژه بازنشستگان، در راه تولید رضایت، تفاهم و همدلی گام بردارند. روابط عمومی‌ها باید یک فضای سالم برای اطلاع‌رسانی و تعامل با جامعه مخاطب درست کنند، هم برای جمع‌آوری نظرات و هم برای ارتباطات صمیمانه بین بازنشستگان و مسوولان. این ارتباط سالم و عاطفی پایه حرکت اجتماعی است.

تقی‌زاده تاکید کرد: بازنشستگان باید احساس کنند که صندوق بازنشستگی کشوری و مجموعه‌های تابعه آن، خانه این افراد است و در آن احساس آرامش کنند و روابط عمومی‌ها باید صدای خفته بازنشستگان باشند.

 

ارسال نظر