کشف میلیون‌ها دلار سوءاستفاده مالی از کارت‌های بازرگانی

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۹۳۴

در شرایطی که برخی جریانات سیاسی تلاش می‌کنند تا موضوع مرزنشینان کردستانی را به بهانه‌یی برای انتقاد از دولت بدل کنند؛ مدیرکل اطلاعات استان کردستان می‌گوید: از محل سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی مرزنشینان کردستانی تاکنون پرونده‌یی بالغ بر میلیون‌ها دلار سوءاستفاده مالی کشف شده است و 29 نفر نیز بازداشت شده‌اند که اکثریت بازداشت‌شدگان مربوط به سایر استان‌های کشور هستند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل اطلاعات استان کردستان به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص اولویت‌ها و سیاست‌های کاری وزارت اطلاعات اظهار کرد: اولویت‌های کاری وزارت اطلاعات در کنار اقدامات مقابله‌یی، آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و توجیه و ارشاد جامعه هدف اعم از مسوولان و مردم در مقابله با اقدامات تروریستی و پیشگیری از اقدامات خرابکارانه و جاسوسی خواهد بود.

 او گفت: گروهک‌های ضدانقلاب کرد با بهره‌گیری از تمام توان خود از قبیل استفاده از بستر فضای مجازی و شبکه‌های مجازی سعی در ارائه چهره‌یی ناکارآمد از ایران و القای ناامیدی بین شهروندان را دارند که با آگاه‌سازی و اقتدار دستگاه‌های امنیتی و همراهی مردم این اقدامات خنثی شده و امنیت کامل در سطح استان کردستان با عنایت خداوند برقرار است.

او افزود: نفوذ در عمق استراتژیک گروه‌های تکفیری از جمله راهبردهای دستگاه اطلاعات کشور بوده و خوشبختانه در همین راستا توانسته‌ایم بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کنیم.

 کشف میلیون‌ها دلار سوءاستفاده مالی از کارت‌های بازرگانی

مدیرکل اطلاعات استان کردستان اعلام کرد: از محل سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی مرزنشینان کردستانی تاکنون پرونده‌یی بالغ بر میلیون‌ها دلار سوءاستفاده مالی کشف شده است و 29 نفر نیز بازداشت شده‌اند که اکثریت بازداشت‌شدگان مربوط به سایر استان‌های کشور هستند.

مدیرکل اطلاعات استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به انهدام 12باند قاچاق اسلحه، کشف 3 محموله قاچاق طلا، 3محوله قاچاق ارز، 17هزار بطری مشروبات الکلی و تشکیل پرونده برای 3 تخلف اداری در استان اشاره کرد.

 

ارسال نظر