اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۳۸۵

 مفقود شدن یک تیم کوهنوردی در اشترانکوه؛ خرم‌آباد  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از مفقود شدن یک تیم کوهنوردی در اشترانکوه خبر داد. صارم رضایی اظهار کرد:  طبق گزارشات اعلام شده از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان یک تیم کوهنوردی که به قصد صعود به اشترانکوه رفته بودند؛ در راه به علت بارش برف و کولاک شدید مسیر را گم و ناپدید می‌شوند که متاسفانه یک نفر از آنان به علت سرمازدگی شدید فوت می‌کند. وی با بیان اینکه این تیم از خراسان رضوی به استان آمده بودند، گفت: بلافاصله 4 تیم امداد و نجات کوهستان به محل اعزام و به دنبال این افراد می‌گردند و هنوز اطلاعی از ۱۳نفر دیگر در دست نیست. مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: کار جست‌وجو و گشت‌زنی توسط نیروهای امداد و نجات ادامه دارد و اطلاعات بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 جلسه مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت در منطقه مرکزی؛ اراک  جلسه هیات‌مدیره شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با حضور عباسعلی جعفری‌نسب، مدیرعامل این شرکت و اعضای هیات‌مدیره در مرکز منطقه مرکزی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران،  منطقه مرکزی در این جلسه که با حضور مدیر منطقه و معاونان و روسای مراکز انتقال نفت و واحدهای فنی، عملیاتی و ستادی برگزار شد ضمن اشاره به عملکرد این واحدها، مشکلات و چالش‌های پیش روی آنها مورد بررسی قرار گرفت. محمود علی‌حسینی، مدیر منطقه مرکزی در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این منطقه در سال 96-95 منطقه مرکزی پرداخت. عباسعلی جعفری‌نسب ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری، صرفه‌جویی حداکثری را به عنوان یکی از اقدامات مهم در مناطق 12گانه شرکت برشمرد و با مثبت ارزیابی کردن عملکرد منطقه مرکزی، رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

 مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی منصوب شد؛ اصفهان  شهردار اصفهان طی حکمی مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان را منصوب کرد.  قدرت‌الله نوروزی طی حکمی شهرام رییسی را به عنوان مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی منصوب کرد.  شهرام رییسی دارای دکترای علوم اقتصادی در گرایش شهری و منطقه‌یی و بخش عمومی از دانشگاه اصفهان است که در سوابق شغلی خود معاونت اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان و معاونت مطالعات سازمانی اداره امور شعب بانک ملی ایران اصفهان را به ثبت رسانده است.

 روزانه بیش از 3 میلیون لیتر نفت‌کوره به نیروگاه ارسال می‌شود؛ ساری  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: تامین مناسب سوخت نیروگاه نکا جزو برنامه‌های جدی این شرکت است و طبق برنامه زمان‌بندی شده، ذخیره‌سازی شد.   حسینعلی طالبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، تامین مناسب سوخت نیروگاه نکا را جزو برنامه‌های جدی این شرکت برشمرد و بیان کرد: برای ذخیره‌سازی سوخت قبل از شروع فصل سرما طی هماهنگی‌های انجام شده منطقه ساری با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نیروگاه شهید سلیمی نکا، مرداد سال جاری از طریق حمل ریلی نفت‌کوره به زمین سوخت نکا تحویل و از طریق تانکرهای حمل در مخازن نیروگاه شهید سلیمی نکا ذخیره‌سازی شد.

 پیام تبریک مدیرعامل محترم فولاد مبارکه؛ اصفهان   در آستانه میلاد پر نور و رحمت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و فرزند گرامی‌اش حضرت امام جعفر صادق(ع) تلاش خردمندانه کارکنان عزیز و شرکای گرانقدر فولاد مبارکه به کسب عنوان ارزشمند رتبه یازدهم سازمان‌های دانشی برتر در سطح آسیا و تحقق رکوردهای جدید در تولید فولاد منجر شد. این توفیقات بزرگ که حاصل همدلی و مشارکت یکایک همکاران است را ارج نهاده و توفیق افزون‌تر برای همه از خداوند متعال خواستارم.  

بهرام سبحانی

 

ارسال نظر