شاخص نزولی شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۰۵:۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۸۶۹۳۷

روز یکشنبه شاخص کل بورس هشت هزار و ۳۸ واحد افت داشت و در نهایت به سطح یک میلیون و ۲۷۶ هزار واحد رسید. همچنین افزایش سرمایه شستا ثبت شد. بر همین اساس سرمایه ۱۴۲۰۰ میلیاردی تومانی شستا با افزایش ۱۰۵۲ به ۱۶۳ هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

براساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۴۴ درصد افت داشت و به محدوده ۳۲۴ هزار و ۸۶۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۲۸۳ هزار و ۱۸۸ معامله به ارزش ۲۷ هزار و ۸۲۳ میلیارد تومان انجام دادند.

نمادهای میدکو، نوری، فملی، خودرو، ومعادن، وتجارت و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای فارس، وسکرمان، کویر، قرن و بموتو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

در روز یکشنبه شاخص فرابورس با افت ۷۴ واحدی به محدوده ۱۷ هزار و ۴۹۳ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۲۴۱ هزار و ۹۶۱ معامله بود.

نمادهای بپاس، زاگرس، آریا، تجلی، فرابورس و شگویا تاثیر منفی و نمادهای فزر، توسن، وهور، قچار نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند. نمادهای فزر، تجلی، کرمان، فرابورس، توسن، مدیریت و فجهان نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.بیش از سه درصد از نمادها معادل ۷۶ نماد رشد داشتند. ۱۹۷ نماد نیز روند نزولی به خود گرفتند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود دو هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان رسید.

 

ارسال نظر