روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۷۶۶

  «ارفع» ۱۲۷۲ریال سود برای هر سهم محقق کرد:  شرکت آهن و فولاد ارفع در صورت‌های مالی ۱۲ماهه توانست برای هرسهم یک هزار و ۲۷۲ریال سود محقق کند. به گزارش سنا، شرکت آهن و فولاد ارفع در صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ توانست به سود یک هزار و ۲۷۲ریالی دست یابد که نسبت به دوره مشابه سال مالی۱۳۹۷ با افت ۲۲درصدی مواجه شده است. این شرکت در دوره مالی یک‌ساله سود عملیاتی را ۸هزار و ۸۶۸میلیارد ریال، سود خالص را ۷هزار و ۸۷۳میلیارد ریال و سود انباشته را ۸هزار و ۱۹۳میلیارد ریال اعلام کرد. «ارفع» طی یک‌سال مالی ۸۵۲هزار و ۵۰۸تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۳۴هزار و ۱۰۳میلیارد ریال به فروش رسانده است که از این محل به سود ناخالص ۷هزار و ۸۴۲میلیارد ریال دست یافته است. این شرکت پیش‌بینی کرده در سال مالی جاری به فروش ۸۳۰هزار تنی به ارزش ۳۶هزار و ۱۰۵میلیارد ریالی محصولات برسد. «ارفع» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که امیدوار است در سال۱۳۹۹ با تولید فولاد کیفی و با توجه به امکانات موجود برنامه تولید ۸۳۰ هزار تن شمش فولادی تحقق یابد و فروش شمش فولادی نیز با ترکیب ۲۹درصد فروش صادراتی و ۷۱درصد فروش داخلی جمعا به مقدار ۸۳۰هزار تن تحقق یابد.

  «گکوثر» به هر سهم ۱۰۰۹ ریال اختصاص داد:  شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۱۸ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۳ درصدی برخوردار است. شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان با سرمایه ۱۱۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۳ درصدی برخوردار است. «گکوثر» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۹ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۸۱۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

  رشد پرتفوی بورسی «شفا»:  شرکت سرمایه‌گذاری شفا دارو در صورت‌های مالی ۱۲ماهه از رشد ۲۵هزار و ۹۰۲میلیارد و ۱۲۵میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد. شرکت سرمایه‌گذاری شفا دارو در صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ اعلام کرد که به ازای هرسهم ۲۰ریال زیان شناسایی کرده است. این شرکت در دوره مالی مورد گزارش با زیان عملیاتی ۷۱میلیارد ریالی و زیان خالص ۲۳میلیارد ریالی مواجه شده است. از سوی دیگر سود انباشته پایان دوره آن یک هزار و ۲۰۴میلیارد ریال منتشر شده است. «شفا» در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس با رشد ۲۵هزار و ۹۰۲میلیارد و ۱۲۵میلیون ریالی همراه شده است که بهای تمام شده آن با افت ۲۳میلیارد ریالی به مبلغ ۲هزار و ۱۰میلیارد ریال و ارزش بازار آن نیز با رشد ۲۰هزار و ۷۶۳میلیارد ریالی به ۲۷هزار و ۹۱۲میلیارد ریال بالغ شده است. این شرکت در سال مالی گذشته ۴۴۴میلیارد و ۵۶۶میلیون ریال سهم واگذار کرده که سود این واگذاری به مبلغ ۹میلیارد و ۱۲۸میلیون ریال بالغ شده است. همچنین سهام بورسی خریداری شده در این دوره به مبلغ ۴۱۲میلیارد و ۹۴میلیون ریال رسید. «شفا» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی آتی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد که بررسی و اقدامات لازم را برای عرضه اولیه شرکت دارو‌سازی دانا (سهامی عام)، شرکت پخش رازی (سهامی خاص) و شرکت رامو فارمین (سهامی خاص) موضوع صفحه ۱۷ گزارش تفسیری پیوست و تحقق فروش املاک و آپارتمان شرکت در سال آتی را انجام داده است. از سایر برنامه‌های با اهمیت این شرکت به فروش املاک اشاره شده است که ازاین بابت آگهی مزایده فروش در روزنامه کثیر انتشار این شرکت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ منتشر که آگهی مزایده درج که مراحل اداری مورد نیاز جهت فروش آن در حال پیگیری است. همچنین خرید ساختمان جهت دفتر مرکزی در دستور کار هیات‌مدیره قرار دارد.

  سود هر سهم «کپشیر» ۱۶۵ درصد رشد داشت:  شرکت پشم شیشه ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۴۴۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۵۴۵ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۶۵ درصدی برخوردار است. شرکت پشم شیشه ایران با سرمایه ۱۵۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت پشم شیشه ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۲۱۶ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۴۴۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۶۵ درصدی برخوردار است. شرکت شیمی دارویی داروپخش افزایش ۴۴ درصدی در فروش را از جمله دلایل افزایش سود هر سهم نسبت به دوره مشابه در سال گذشته اعلام کرده است. «کپشیر» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۵۴۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

 

ارسال نظر