روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۰۲۴

  درج نماد معاملاتی جدید در فرابورس:  شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان به عنوان دویست و پنجمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد.

به گزارش ایبِنا، شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان دویست و پنجمین نماد معاملاتی (یکصد و بیست و دومین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد.این شرکت که در تاریخ ۱۲ خرداد سال ۹۳ نزد سازمان بورس به ثبت رسیده و در روز ۵ اسفند سال گذشته پذیرش شده است، با نماد معاملاتی «ومهان» در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرگروه سایر واسطه‌گری‌های مالی روی تابلوی فرابورس رفته است.گفتنی است شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان زیر مجموعه صندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت و شرکت سرمایه‌گذاری اهداف با آخرین سرمایه ثبت شده ۱۰ هزار میلیارد ریال در حوزه مدیریت دارایی و سایر خدمات مالی فعال است.فعالیت اصلی این شرکت نیز سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و همچنین اداره نهادهای مالی از قبیل کارگزاری، لیزینگ، سبد‌گردانی و… است.

  افزایش سرمایه «رمپنا» در راه است:  گروه مپنا پیشنهاد هیات‌مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۴۸درصدی به مجمع عمومی فوق‌العاده را

روی کدال منتشر کرد.

به گزارش سنا، «رمپنا» قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۲۷ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال معادل ۴۸ درصد افزایش دهد. منابع این افزایش سرمایه از محل سود انباشته تامین می‌شود.یادآور می‌شود انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است. از سوی دیگر، «رمپنا» آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده خود را منتشر کرد. این شرکت از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 00: 14 روز شنبه مورخ ۳۰آذر۱۳۹۸ درمحل تهران- بلوار میرداماد- نبش کوچه کجور- پلاک ۲۳۱ برگزار می‌شود حضور یابند. دستور جلسه این مجمع انتخاب اعضای هیات‌مدیره است.علاوه بر این «رمپنا» گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به۳۰آبان۱۳۹۸ را منتشر کرد. درآمد شناسایی شده این شرکت طی دوره ذکر شده به یک هزار و ۷۴۷میلیارد و ۴۱۳میلیون ریال رسید.

  افزایش فروش «فباهنر» نسبت به سال گذشته:  شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۳۹۸ از رشد ۱۶درصدی کل فروش مقداری شرکت در ۸ ماهه اول سال ۱۳۹۸، نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داد.در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۳۹۸ صنایع مس شهید باهنر، فروش شرکت یک هزار و ۱۶۰میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شد. همچنین «فباهنر» از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰آبان۱۳۹۸ مبلغ فروش را ۸هزار و ۹۹۲میلیارد و ۴۸میلیون ریال اعلام کرد.

این شرکت در مهر۱۳۹۸ توانسته بود فروش را به مبلغ یک هزار و ۲۵۵میلیارد و ۶۰۳میلیون ریال برساند. «فباهنر» در گزارش منتشر شده اعلام کرد که کل فروش مقداری در ۸ماهه اول سال۱۳۹۸، نسبت به دوره مشابه سال گذشته، معادل ۱۶درصد افزایش داشته که ناشی از کاهش ۷درصدی فروش‌های عادی و افزایش ۱۹۱درصدی فروش‌های دستمزدی بوده است.این شرکت علت آن را افزایش تقاضای مشتریان و قیمت مواد اولیه در سال جاری فروش‌های دستمزدی اعلام کرد. همچنین در فروش‌های دستمزدی مواد اولیه توسط مشتری تامین می‌شود و به همین جهت مبلغ فروش به تناسب مقدار فروش افزایش نیافته است.

  رشد فروش «کمنگنز» در آبان۱۳۹۸:  شرکت معادن منگنز در آبان ۱۳۹۸ توانست فروش خود را با کمی افزایش نسبت به مهر۱۳۹۸ از مبلغ ۶۵میلیارد و ۱۶۹میلیون ریال به مبلغ ۷۰میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال برساند.

شرکت معادن منگنز در فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ فروش خود به مبلغ ۷۰میلیارد و ۸۲۷میلیون ریال رساند. این شرکت که با فروش ۷هزار و ۲۰۰تن سنگ منگنز دانه‌بندی و ۲۳۷تن خاک سرخ به این رقم رسیده است در مهر۱۳۹۸ فروش خود را مبلغ ۶۵میلیارد و ۱۶۹میلیون ریال اعلام کرده بود.«کمنگنز» در گزارش منتشر شده خود اعلام کرد که از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰آبان۱۳۹۸ توانسته ۵۵ هزار و ۱۰۰تن سنگ منگنز دانه بندی، ۲هزار و ۲۹۴تن خاک سرخ و ۳۹هزار و ۱۶۲تن مخلوط شن و ماسه کوهی را به مبلغ ۶۵۴میلیارد و ۴۸۷میلیون ریال به فروش برساند.این شرکت پیش از این در گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ اعلام کرد به ازای هرسهم یک هزار و ۷۰۵ریال سود محقق ساخته است. همچنین قصد دارد در سال۱۳۹۸ به میزان ۸۲ هزار تن محصول سنگ منگنز تولید کند و از این مقدار بیش از ۷۰درصد مربوط به تولید دانه درشت است، که قیمت بالاتر و تقاضای بیشتری برای آن در بازار وجود دارد. پیش‌بینی ترکیب فروش در سال ۹۸ شامل حدود ۶۰ هزارتن انواع محصول درشت دانه و ۲۹ هزارتن ریز دانه است.همچنین با دریافت مجوز از یکی از معادن (به نام معدن شاکی) باطله‌برداری و آماده‌سازی آن از مردادماه سال ۹۷ آغاز شده و ثبات تولید یا افزایش مقطعی را درسال آتی به همراه خواهد داشت. طرح اکتشاف محدوده شهرستانک تنظیم و ارایه شده و مجوز اجرای عملیات اکتشاف از سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شده است.

 

ارسال نظر