روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۰:۰۸:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۲۵۲

  «کتوکا» برای هرسهم ۱۲۴۹ ریال سود محقق کرد: شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در صورت‌های مالی ۶ماهه اعلام کرد برای هرسهم یک هزار و ۲۴۹ریال سود محقق کرده است.

شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا صورت‌های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را اعلام کرد. این شرکت در دوره مورد گزارش برای هرسهم یک هزار و ۲۴۹ریال سود محقق کرده است.

«کتوکا» سود عملیاتی این دوره را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۳۴۰درصدی مبلغ ۲۵۳میلیارد ریال و سود خالص را با رشد ۳۶۶درصدی مبلغ ۱۸۷میلیارد ریال اعلام کرد.

سود انباشته این شرکت نسبت به مدت مشابه با رشد ۴۳درصدی مبلغ ۳۳۵میلیارد ریال منتشر شده است.

در اهداف و برنامه‌های راهبردی این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام شده است که قصد دارد بهای تمام شده با تنظیم قرارداد‌های میان مدت با تأمین‌کنندگان داخلی را کاهش دهد و همچنین وارد بازارهای جدید شود. از سوی دیگر توسعه محصولات و خدمات جدید از طریق تقویت واحد کنترل کیفیت و استفاده از نیروهای جدید، ترکیب بهینه مواد اولیه برای کاهش نرخ و همچنین بازنگری نقشه استراتژیک جهت اهداف و برنامه‌ریزی زمان و فروش بیشتر جهت افزایش ثروت سهامداران را در دستور کار دارد. «کتوکا» قرار است طرح توسعه منطقه ویژه هرمزگان را تکمیل کرده و به ترکیب جدید تولید جهت کاهش بهای تمام شده محصولات دست یابد.

  افت در فروش «کاوه»: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گزارش فعالیت مهر۱۳۹۸ از افت اندک در فروش خود خبر داد. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۳۰مهر۱۳۹۸ فروش خود را نسبت به شهریور۱۳۹۸ با افت مبلغ ۳هزار و ۸۱۵میلیارد و ۳۷۸میلیون ریال اعلام کرده است. مبلغ فروش این شرکت در شهریور۱۳۹۸ به ۴هزار و ۶۸۶میلیارد و ۸۹۷میلیون ریال رسیده بود.

این شرکت در مدت مورد گزارش ۲۰هزار و ۱۱۰تن شمش بیلت داخلی، ۷۱هزار و ۳۷۹تن شمش بیلت صادراتی، یک هزار تن آهن اسفنجی کارمزدی و ۱۳هزار و ۵۶۵تن آهن اسفنجی داخلی فروخته است.

«کاوه» طی شهریور۱۳۹۸ مبلغ فروش خود را ۴هزار و ۶۸۶میلیارد و ۸۹۷میلیون ریال اعلام کرده است. همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان دوره مالی ۳۰مهر۱۳۹۸ مبلغ فروش خود را ۳۰هزار و ۵۹۲میلیارد و ۸۱۵میلیون ریال منتشر کرده است.

شایان ذکر است؛ این شرکت در گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ توانسته برای هرسهم ۵۲۲ریال سود بسازد. علاوه بر این در برآورد شرکت از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸، در مرداد۱۳۹۸ ثبت مرحله اول افزایش سرمایه از مبلغ ۷هزار میلیارد ریال به ۱۱هزار میلیارد ریال انجام شد و پیگیری‌های لازم در خصوص مرحله دوم آن از مبلغ ۱۱هزار میلیارد ریال به ۱۵هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

 

ارسال نظر