روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۰۷۳

   مروری بر صورت‌های مالی ۳ ماهه «زفکا»

شرکت کشت و دامداری فکا در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۷۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۱۷۹ درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش سنا، شرکت کشت و دامداری فکا با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت کشت و دامداری فکا در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۷۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۱۷۹ درصد افزایش داشته است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۷۲ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «زفکا» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۰ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۷۶ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

  سود هر سهم «پدرخش» ۵۲۷ درصد افزایش داشت

شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۰۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۵۲۷ درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش سنا، شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران با سرمایه ۵۱ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران در دوره یاد شده، مبلغ ۱۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۰۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۵۲۷ درصد افزایش داشته است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «پدرخش» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۷۶ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

  مروری بر تصمیمات مجمع عمومی «ذوب»

در مجمع عمومی شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، به ازای هر سهم صفر ریال تعیین شد و همچنین این مجمع ۱۲۱ ریال سود خالص برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند. به گزارش ایسنا، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ در روز دوشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه «ذوب» برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:  

استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر‌موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره.

براساس گزارش منتشر شده در خصوص این جلسه، خلاصه تصمیمات مجمع عمومی شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان عبارت است از:

هیچ مبلغی به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم تعیین نشد و سود خالص به ازای هر سهم ۱۲۱ ریال تصویب شد. سود خالص ۷ هزار و ۴۵۴ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال و زیان انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، ۱۲ هزار و ۸۲۰ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال اعلام شد.

   بلوک ۲۰ درصدی پالایش نفت اصفهان روی میز فروش

بلوک ۲۰ درصدی سهام شرکت پالایش نفت اصفهان روز گذشته (شنبه) به قیمت پایه هر سهم ۱۲ هزار و ۳۳ ریال توسط خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود. به گزارش ایبِنا، بلوک ۲۰ درصدی سهام شرکت پالایش نفت اصفهان که ۳ میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۵۶ سهم این شرکت را شامل می‌شود، دیروز (شنبه، ۱۲ مرداد) توسط سازمان خصوصی‌سازی در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود. این بلوک ۲۰ درصدی شپنا به قیمت پایه بورس در روز عرضه (معادل قیمت بسته شدن تابلو در روز قبل از عرضه) به اضافه ۲۰ درصد به شرط آنکه از مبلغ ۱۲ هزار و ۲۳ ریال کمتر نباشد و ارزش کل پایه ۴۸ هزار و ۹۱ میلیارد و ۹۹۹میلیون و ۴۷۰هزار و ۹۸۸ ریال به صورت نقد واگذار می‌شود. مبلغ سپرده شرکت در مزایده بلوک ۲۰ درصدی پالایش نفت اصفهان نیز ۴ هزار و ۸۰۹میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۹۴۷هزار و ۹۹ ریال تعیین شده است که خریدار باید ۲۰ درصد مبلغ پشنهادی خود را در مدت ۲۰ روز کاری به حساب سازمان خصوصی‌سازی واگذار کند. این گزارش می‌افزاید: در حال حاضر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با ۲۰ درصد، شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت با ۲۰ درصد، شرکت آوای پردیس سلامت با ۱۵ درصد، شرکت توسعه سرمایه رفاه با ۱۱.۹۶ درصد و شرکت پالایش نفت جی با ۵ درصد سهامداران عمده شرکت پالایش نفت اصفهان هستند.

 

ارسال نظر