روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۳۱۹

  سود هر سهم «ولصنم» افزایشی بود: شرکت لیزینگ صنعت و معدن در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۳۲ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش سنا، شرکت لیزینگ صنعت و معدن با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت لیزینگ صنعت و معدن در دوره یاد شده، مبلغ ۲۶۳ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۳۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۲۷ درصد افزایش داشته است.

شرکت لیزینگ صنعت و معدن، افزایش ۳۵ درصدی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و همچنین افزایش ۱۳۹ درصدی خالص درآمدهای متفرقه را دلیل این افزایش سود عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۳۰۵ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«ولصنم» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۰۸ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۰۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، برآورد شرکت لیزینگ صنعت و معدن از تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری و تشکیلاتی در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه سال جاری به شرح زیر است:

تغییرات مربوط در هزینه‌های عمومی، اداری و تشکیلاتی، عمدتاً مربوط به هزینه‌های حقوق و مزایای پرسنلی است که با توجه به تغییرات اعلام شده از سوی وزارت کار شامل افزایش پلکانی در سطوح مختلف خواهد بود و سایر هزینه‌های این بخش معمولاً با افزایش ۱۵ درصد سالانه قابل احتساب است.

 

ارسال نظر