روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۹۸۲

  سود هر سهم «بزاگرس» تغییری نداشت: شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در صورت‌های مالی دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ به صورت حسابرسی شده، به ازای هر سهم خود ۱۷۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به صورت‌های مالی حسابرسی نشده این دوره، تغییری مشاهده نمی‌شود. به گزارش سنا، شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر با سرمایه ۳ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در دوره یاد شده، مبلغ ۵۲۷ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۱۱ درصد کاهش داشته است.در گزارش حسابرسی شده شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تغییری مشاهده نمی‌شود. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵۰۳ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت فرابورسی منظور شد. «بزاگرس» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵۹۳ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۹۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در صورت‌های مالی تلفیقی، سود هر سهم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را مبلغ ۱۷۶ریال و سود خالص را مبلغ ۵۲۷ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال اعلام کرده است.

      اختصاص سود ۲۷۷۴ ریالی هر سهم «جم»: شرکت پتروشیمی جم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۷۷۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد. شرکت پتروشیمی جم با سرمایه ثبت شده ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت پتروشیمی جم در دوره یاد شده، مبلغ ۲۶ هزار و ۶۲۵ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۷۷۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۲۲ درصد افزایش داشته است.در گزارش حسابرسی شده شرکت پتروشیمی جم نسبت به گزارش حسابرسی نشده، افزایش ۸۷۰ ریالی سود به هر سهم مشاهده می‌شود.با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳۴ هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.«جم» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۱ هزار و ۸۲۷ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۲ هزار و ۲۷۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. شرکت پتروشیمی جم در صورت‌های مالی تلفیقی، سود هر سهم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را مبلغ ۲ هزار و ۸۱۷ ریال و سود خالص را مبلغ ۳۰ هزار و ۳۶۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال اعلام کرده است.همچنین بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی جم، اهداف و راهبردهای آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات خود را به شرح زیر اعلام کرده است:

الف) گسترش بازارهای فروش محصولات و تنوع بخشی شیوه‌های فروش از طریق حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی به منظور تعامل مستمر با مشتریان و تامین‌کنندگان و شناخت از نزدیک رقبا یکی از برنامه این شرکت است.

همچنین استفاده از نشریات بین‌المللی و داخلی برای شناخت روندهای قیمت در بازارهای هدف، تعامل با مشتریان در چارچوب فرم‌های نظرسنجی، نیازسنجی بازارهای داخلی و خارجی از طریق تعامل با فعالان صنعت، تثبیت سهم و افزایش سهم بازار در بازار ترکیه، نفوذ در بازارهای جدید با بررسی توجیه فنی و اقتصادی و با در نظر گرفتن شرایط تحریم، افزایش سهم در بازارهای همسایه با رویکرد مقابله با تحریم‌ها و مشکلات حمل دریایی و نقل و انتقالات مالی، فروش به تریدرهای محلی و کاهش واسطه‌ها، بررسی شرایط اعطای نمایندگی در بازارهای هدف از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

ب) تولید محصولات و معرفی محصولات جدید تنوع گریدها مشابه سال قبل بوده اما با توجه به نهایی‌سازی استفاده از کاتالیست BCE و SP۳ در خصوص گرید PE۱۰۰، و LLDPE حجم تولید این گریدها بیشتر در نظر گرفته شده است.

      تعیین سود ۸۵۰ ریالی سود هر سهم «زقیام»: مجمع عمومی شرکت کشت و دام قیام اصفهان تقسیم مبلغ ۸۵۰ ریال سود نقدی و ۸۹۵ ریال سود خالص برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کشت و دام قیام اصفهان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ در روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه «زقیام» برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است: استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره.براساس گزارش منتشر شده در خصوص این جلسه، خلاصه تصمیمات مجمع عمومی شرکت کشت و دام قیام اصفهان عبارت است از: سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ ۸۵۰ ریال و سود خالص به ازای هر سهم ۸۹۵ ریال تصویب شد.سود خالص ۳۱۳ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، ۴ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال اعلام شد.

 

ارسال نظر