روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۹۱۵

   عملکرد ۳ ماهه ره‌آورد تامین: شرکت دارویی ره‌آورد تامین در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۲۸ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ افزایش ۱۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش سنا، شرکت دارویی ره‌آورد تامین با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت دارویی ره‌آورد تامین در دوره یاد شده، مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۱۲۷ درصد افزایش داشته است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۴۱ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت فرابورسی منظور شد.

«درهاورد» در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی نشده، مبلغ ۱۰ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۵۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

شرکت دارویی ره‌آورد تامین دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی را به این شرح اعلامن کرده است که علت افزایش بهای تمام شده واقعی سه‌ماهه اول سال ۹۸ نسبت به برآورد اولیه سال ۹۸ به سبب: ۱-افزایش قیمت بی‌سابقه مواد اولیه داخلی و خارجی ۲-افزایش قیمت مواد بسته‌بندی ۳- افزایش نرخ حامل‌های انرژی در سال ۹۸ و ۴-افزایش حقوق و دستمزد کارگران است.

 

       افزایش سود هر سهم «تلیسه» چشمگیر بود:شرکت دامداری تلیسه نمونه در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۱۲۱ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۱۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت دامداری تلیسه نمونه با سرمایه ۷۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت دامداری تلیسه نمونه در دوره یاد شده، مبلغ ۱۴۸ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۱۲۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۱۶۳ درصد افزایش داشته است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت دامداری تلیسه نمونه نسبت به گزارش حسابرسی نشده، افزایش یک هزار و ۴۱۵ ریال در سود هر سهم مشاهده می‌شود.با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۵۱ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«تلیسه» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵۶ میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۸۰۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. همچنین بر اساس این گزارش، شرکت دامداری تلیسه نمونه، نرخ فروش محصولات در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۸، را به شرح زیر اعلام کرده است:

باتوجه به قیمت مصوب شیر خام و سایر جوایز پیش‌بینی و همچنین روند ثابت قیمت فروش، قیمت هر کیلوگرم شیر خام در دو ماهه ابتدای سال ۲۲۰۰۰ ریال و مابقی سال با احتساب چربی و پروتئین و سایر جوایز مبلغ ۲۵۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است و همچنین قیمت فروش گوساله نر به صورت میانگین تا پایان سال به ازای هر راس ۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است و در کل پیش بینی می‌شود که درآمد عملیاتی سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل حدود ۳۱ درصد رشد داشته باشد.«تلیسه» در برآورد خود از تغییرات نرخ خرید مواد اولیه در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ اعلام کرده است در این دوره با توجه به حمایت دولت از واردات نهاده‌های دامی به‌ویژه جو ذرت دانه‌ای و کنجاله سویا نرخ اقلام مذکور در صورت عدم تغییر نرخ ارز ثابت خواهد ماند و در خصوص ذرت علوفه‌ای و یونجه خشک پیش‌بینی می‌شود که حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت نسبت به سال قبل داشته باشد.

شرکت دامداری تلیسه نمونه در برآورد خود از برآورد شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام‌شده در دوره یاد‌شده، اعلام کرده است: با توجه به افزایش حقوق و سربار و همچنین افزایش نرخ خرید علوفه و در صورت ادامه حمایت دولت از واردات نهاده‌های دامی پیش‌بینی می‌شود که قیمت تمام سال جای نسبت به سال قبل حدود ۱۷ درصد رشد داشته باشد.

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سپه در دوره یاد شده، با افزایش ۳ هزار و ۷۹۷ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال به ۲۴ هزار و ۳۴۳ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال محاسبه شد.

«وسپه» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۰۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳۹۹ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۹۴ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سپه طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۵۸ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال خریداری کرد.

 

ارسال نظر