روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۶:۲۱
کد خبر: ۱۴۴۱۲۸

   افزایش سرمایه «فولاژ» ثبت شد:

شرکت فولاد آلیاژی ایران افزایش سرمایه خود را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند. به گزارش سنا، شرکت فولاد آلیاژی ایران سرمایه خود را معادل ۱۰درصد افزایش داد و در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند. این شرکت سرمایه خود را از مبلغ ۴هزار و ۹۹۰میلیارد ریال به‌مبلغ ۵هزار و ۵۰۰میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش داده است. این اقدام به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت انجام شده است.

   پوشش سود ۱۱۱۰ریالی «ارفع» برای هر سهم: شرکت آهن و فولاد ارفع در صورت‌های مالی ۱۲ماهه با سرمایه ۶هزار میلیارد ریالی سود هر سهم را یک هزار و ۱۱۰ریال پوشش داد. به گزارش سنا، شرکت آهن و فولاد ارفع در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۷، سود هر سهم را یک هزار و ۱۱۰ ریال اعلام کرد. سود عملیاتی این شرکت در دوره مالی مورد گزارش نسبت به سال گذشته با رشد ۱۴۳درصدی به مبلغ هفت هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال، سود خالص با رشد ۱۴۹ درصدی به مبلغ شش هزار و ۶۶۲میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره با رشد ۱۱۹درصدی به مبلغ ۶هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال رسید. یادآور می‌شود، «ارفع» برای سال مالی جاری قصد دارد میزان تولید و فروش خود را در سال آتی نسبت به ۹۷ افزایش دهد. همچنین براساس برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته، نرخ فروش شمش فولادی با در نظر گرفتن شرایط موجود در بازار سه ماهه ابتدای سال ۱۳۹۸ برای هر کیلوگرم ۳۳هزار و ۶۰۰ ریال در نظر گرفته و نرخ خرید مواد اولیه را با توجه به سهم خرید گندله از کل خرید مواد و تناسب قیمت گندله با نرخ فروش شمش فولادی، برآورد نرخ خرید گندله و همچنین سایر مواد مصرفی افزایش یافته است. در طرح‌های توسعه‌ای این شرکت می‌توان به افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی اشاره کرد که قرار است این پروژه در تاریخ سوم اردیبهشت۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسد و ظرفیت تولید فولاد اسفنجی به میزان ۴۰۰ هزارتن و ظرفیت شمش فولادی به میزان ۲۰۰ هزارتن افزایش یابد.

سود ۳۶۸ریالی برای هرسهم «زنگان»:

شرکت صنعت روی زنگان در صورت‌های مالی ۱۲ماهه خود سود هر سهم را ۳۶۸ ریال اعلام کرد. شرکت صنعت روی «زنگان» در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۷ سود هر سهم را ۳۶۸ ریال اعلام کرد. این شرکت ۱۰۰ میلیارد ریالی، سود عملیاتی این دوره را ۴۷ میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷ درصد افزایش داشته است. سود خالص «زنگان» نیز با رشد ۱۵۵درصدی به مبلغ ۳۶ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره با رشد ۱۲۴درصدی به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال رسید. «زنگان» در تشریح اهداف و راهبردهای آتی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که قصد دارد تولید روزانه آهک هیدراته را از ۱۱۰تن به ۱۴۶تن و بازاریابی و جذب مشتریان جدید افزایش دهد و همچنین برای دوره مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۸ سهمیه خاک شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران را خریداری کرده و فروش آن را تا پایان سال قطعی کند.

  سود ۱۵۰۶ ریالی؛ برای هر سهم «پرداخت»:

شرکت به پرداخت ملت با سرمایه یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریالی در صورت‌های مالی ۱۲ ماهه سود هر سهم را یک هزار و ۵۰۶ ریال اعلام کرد. شرکت به پرداخت ملت در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۷، سود هر سهم را یک هزار و ۵۰۶ ریال اعلام کرد.  این شرکت در گزارش اخیر خود سود عملیاتی را دو هزار و ۸۹۵ میلیارد ریال، سود خالص را دو هزار و ۱۸۴میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را دو هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال اعلام کرده است. «پرداخت» در برآوردی که از تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه‌ها) ی عملیاتی برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ داشته است اعلام کرد که هزینه‌های حقوق و دستمزد بر مبنای افزایش مصوب وزارت کار و تورم موجود محاسبه افزایش می‌یابد و همچنین افزایش هزینه‌های تبلیغات در جهت حفظ و ارتقای جایگاه رقابتی شرکت در حوزه پرداخت صورت گرفته است. علاوه بر این سایر برنامه‌های با اهمیت شرکت تدوین برنامه عملیاتی و اجرای پروژه‌های مرتبط در راستای برنامه‌های راهبردی شرکت است و بازنگری سیستم‌ها، نظام‌ها و فرآیندها به منظور افزایش بهره‌وری سازمانی و انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه در راستای توسعه بازار اعلام شده است.

 

 

ارسال نظر