روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۹۷۸

    سود هرسهم 9ماهه «هرمز» به 953ریال رسید: شرکت فولاد هرمزگان جنوب در صورت‌های مالی ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷، با سرمایه ۱۵هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را ۹۵۳ریال اعلام کرد. به گزارش سنا، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در صورت‌های مالی ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ سود این دوره را ۹۵۳ریال اعلام کرد. این شرکت سود عملیاتی این دوره نسبت به دوره گذشته را با رشد ۵۰۴درصدی مبلغ ۱۵هزار و ۳۰۲میلیارد ریال و سود خالص را با رشد ۶۲۹ درصدی مبلغ ۱۴هزار و ۲۹۸میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود انباشته این شرکت به ۱۳هزار و ۵۸۹میلیارد ریال رسید. «هرمز» در نظر دارد فروش محصولات با تاکید بر محصولات با ارزش افزوده بالاتر را افزایش دهد و مقدار تولید را به یک میلیون و ۵۰۰هزار تن برساند. همچنین فروش خود را با تمرکز بر بازار صادرات افزایش دهد. این شرکت برای دوره ۳ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، پیش بینی کرد که نرخ گندله متاثر از نرخ شمش (۲۱درصد شمش خوزستان) است که به تبع افزایش در قیمت شمش با افزایش قیمت گندله مواجه می‌شویم. همچنین با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت الکترود در ۳ماهه پایان سال۹۶ و اتمام موجودی از محل خریدهای قبلی با افزایش اثر در بهای تمام شده این کالای استراتژیک مواجه است. ضمن اینکه با افزایش نرخ ارز قطعا در کالاهای نظیر اقلام نسوز و مواد اولیه و قطعات وارداتی شاهد افزایش قیمت خواهد بود.

    فروش دارایی در «لکما»: شرکت کارخانجات مخابراتی ایران بخشی از ملک واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز را فروخت. به گزارش سنا، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بخشی از ملک واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز را فروخته است.

«لکما» اعلام کرد: با توجه به مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه ۲۰تیر۱۳۹۷، بخشی از اراضی متعلق به این شرکت واقع در استان فارس، شهر شیراز، منطقه ویژه اقتصادی به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع پیرو درخواست‌های مکرر شخص حقوقی به صورت نقدی و به قیمت مصوب منطقه ویژه اقتصادی شیراز، به قیمت هر متر مربع یک میلیون و ۶۱۷هزار و ۶۱۸ریال واگذار شده است. ارزش کل این زمین ۱۳میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال بود که طی قرارداد فروش ۷بهمن۱۳۹۷ واگذار شد. گفتنی است؛ سود غیرعملیاتی حاصله از این معامله مبلغ ۶میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال است که بیش از ۱۰۰درصد قیمت تمام شده است و در صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ شرکت منعکس خواهد شد.

 

ارسال نظر