روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۱۱۳

  افزایش سرمایه 100 درصدی «زکشت»: در هفتم آذرماه سال 96 شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت در بازار دوم فرابورس ایران پذیرش شد. حسین صالح مدیرعامل شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت در نشست خبری یک دیدار یک عرضه بیان کرد: این شرکت که فعالیت اصلی آن احداث و اجرای فعالیت‌های دامپروری و کشاورزی است، در سال 1366 با سرمایه‌گذاری شرکت نقش جهان به ثبت رسید و در سال 1384 مالکیت سهام آن به موسسه خیریه علی و حسین همدانیان واگذار شد.

وی افزود: در هفتم آذرماه سال 96 شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت در بازار دوم فرابورس ایران پذیرش شد. به گفته صالح، ظرفیت دامداری این شرکت 1800 رأس است. همچنین مجوز توسعه گاوداری شیری شرکت تا سقف 3200 راس مولد صادر شده است.

در این نشست همچنین علیرضا علیمرادی مدیر مالی شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان اظهار داشت: سرمایه «زکشت» در تیرماه سال ۹۶ از ۱۰۰میلیارد ریال به ۲۰۰میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران افزایش یافته است.وی افزود: سود شش‌ماهه نخست سال 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته (بدون در نظر گرفتن سود فروش سهام سیمان اصفهان به مبلغ 18.821 میلیون ریال) 20 درصد افزایش یافته است. به گفته علیمرادی، افزایش سطح آبیاری بارانی شرکت تا 163 هکتار تا سال 96، جذب شرکت‌های تراز اولی لبنی کشور با ارتقای کیفیت شیر تولیدی و صادرات نخستین محموله شیر به روسیه به واسطه شرکت کاله، افتتاح طرح آبیاری کم فشار با حضور وزیر اقتصاد در سال 96، ساخت کارخانه پیشرفته خوراک دام با ظرفیت 50 تن در ساعت در سال 96 و کسب رتبه نخست تولید شیر در استان اصفهان از جمله دستاوردهای شرکت مکانیزه اصفهان کشت بوده است .

 

ارسال نظر