روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۸۷۸

  «مبین» مجوز افزایش نرخ گرفت:  شرکت پتروشیمی مبین در کدال اعلام کرد، نرخ سرویس‌های جانبی خود را افزایش می‌دهد. شرکت پتروشیمی مبین از افزایش نرخ سرویس‌های جانبی شامل برق، بخار، نیتروژن، اکسیژن و انواع آب و هوا خبر داد.

به گزارش سنا، شرکت پتروشیمی مبین در کدال اعلام کرد، نرخ سرویس‌های جلانبی خود را افزایش می‌دهد. در این زمینه «مبین» اعلام کرد براساس قرارداد فروش سرویس‌های جانبی با شرکت‌ها، ‌نرخ تسعیر ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ملاک عمل صدور صورتحساب‌های این شرکت است .

همچنین اعلام شد نرخ مذکور تا تاریخ ١۵مرداد به ۴۴هزار و 120ریال رسید و پس از این تاریخ، بدلیل اینکه نرخ 42هزار ریال مربوط به کالای گروه یک است، ‌نرخ بازار سنا ملاک عمل صدور صورتحساب‌های این شرکت قرار خواهد گرفت و در صورت تغییر و اعلام مبنای جدید محاسبه نرخ ارز از جانب مراجع قانونی و ذیصلاح، صورت حساب اصلاحی برای مشتریان صادر و همزمان اطلاع‌رسانی نیز صورت خواهد پذیرفت .

  شرح کامل یک مناقصه از زبان «فن آوا»:  شرکت گروه فن آوا در شبکه کدال اعلام کرد در مناقصه با موضوع ارایه خدمات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سامانه هوشمند سوخت برنده اول اعلام شد.

به گزارش سنا، شرکت گروه فن آوا در شبکه کدال اعلام کرد در مناقصه با موضوع ارایه خدمات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سامانه هوشمند سوخت برنده اول اعلام شد. «فن آوا» امروز در خصوص این مناقصه توضیحاتی ارایه داده است.

برهمین اساس ارایه خدمات به منظور دستیابی به کلیه سرویس‌های قابل ارایه توسط مرکز داده، پولرها، جایگاه‌های عرضه فرآورده با قابلیت دسترسی و اطمینان بالا و کلیه امور مربوط به سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت‌افزارها و نرم‌افزار‌های سامانه هوشمند سوخت در طول ایام هفته و کل سال بدون تعطیلی که اهم آن عبارتند از:

1- پشتیبانی، رفع عیب و پیکربندی نرم‌افزارهای پایه و میان افزارهای مراکز داده‌ای و پولرها (Middelware Application Server DB,OS)؛

 ٢- سرویس، پیکربندی، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزارهای شبکه، مرکز داده، پولرها و سایت پشتیبان؛

 ٣- سرویس، پیکربندی، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزار‌های تجهیزات دفتر جایگاه؛

 ۴- اعمال تغییرات دستی (RPM) در مجاری عرضه که تغییرات را دریافت نکرده‌اند (مطابق لیست مرکز داده) بر اساس نیاز و ضرورت تشخیص داده شده توسط کارفرما؛

 ۵- جمع آوری و تحویل کلیه تجهیزات سخت افزار ترمینال (POS) از مجاری عرضه سراسر کشور و ارسال مجدد جهت نصب؛

۶- سرویس، پیکربندی، نصب، راه‌اندازی و تعویض قطعات در بیش از ٣٧٠٠ باب جایگاه‌های عرضه فرآورده واقع در اقصی نقاط کشور؛

٧- ارایه خدمات پهنای باند تجهیزات VSAT بر ترانسپوندر بدر ۵ به صورت Kb.sec ۶۴.١٢٨ (با ضریب اشتراک یک به هشت) در بیش از ۶٠٠ نقطه در اقصی نقاط کشور؛

 ٨- پشتیبانی از زیرساخت‌های فیزیکی مرکز داده؛

٩- ایجاد و راهبری مرکز تماس و پاسخگویی (help desk , call center)؛

 ١٠- ایجاد مرکز تعمیر و پشتیبانی از تجهیزات مجاری عرضه؛

١١- نصب و راه‌اندازی تجهیزات در مجاری عرضه جدید الاحداث و یا افزایش ظرفیت مجاری فعال؛

١٢- نصب رک و patch panel؛

١٣- تامین کارشناسان مورد نیاز مرکز داده سامانه هوشمند سوخت؛

 ١۴- انجام سایر خدمات و نیازمندی‌های مورد نیاز کارفرما ابلاغی در چهار چوب کارهای اضافی.

 

 

ارسال نظر