روی خط شرکت ها

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۷۸۲

  «ولغدر» ۶ میلیارد ریال خودروی سنگین فروخت: شرکت لیزینگ خودرو غدیر برای فروش تعدادی خودروی سنگین اقدام به برگزاری مزایده کرد که بر اساس آن، از 13 دستگاه خودروی موجود در مزایده 7 دستگاه خودرو جمعا به مبلغ 6میلیارد و 743 میلیون ریال به فروش رساند و مبلغ مذکور در حساب اقساط معوق مشتریان لحاظ شد. لازم به ذکر است مزایده انجام شده بعلت اینکه سود اقساط مشتریان در سررسید آنها در سنوات گذشته شناسایی شده بود آثار سود و زیانی نداشته است.

  شفاف‌سازی «وبملت» درباره سود ناشی از تسعیر ارز: بانک ملت با انتشار یک اطلاعیه رسمی شفاف سازی در سامانه کدال آخرین وضعیت سهام خود را تشریح کرد.

بانک ملت درباره نوسان قیمت سهام و شناسایی سود تسعیر ارز دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی قابل دسترس و مربوط به سال ۹۶ با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال اقدام به شفاف سازی کرد.

به گزارش سنا، بانک ملت با انتشار یک اطلاعیه رسمی شفاف سازی در سامانه کدال آخرین وضعیت سهام خود را تشریح کرد. بر اساس این گزارش، در نامه شفاف سازی این بانک بورسی آمده است که به استناد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران از تاریخ گزارشگری قبلی «صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۷» تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. همچنین آخرین وضعیت سهام این شرکت بانکی در بازار سهام نیز نشان می‌دهد «P/E» سهام این شرکت ۹.۶۷ مرتبه است.

 

 

ارسال نظر